El conflicte del taxi continua actiu a Barcelona i Madrid amb diferents fronts oberts. Coincidint amb el sisè dia de vaga indefinida dels taxistes de Barcelona i el tercer a Madrid, Cabify ha anunciat aquest dimecres que vol posar en marxa una prova pilot de la seva nova aplicació, anomenada Easy, amb els taxistes que s’hi vulguin afegir durant el primer semestre del 2019. L'aplicació, permetria la contractació de serveis de taxi o de vehicles VTC.
Així ho han anunciat els fundadors de la plataforma, Juan de Antonio i Vicente Pascual. “Em resisteixo a creure que el Taxi no vulgui aliats en la seva batalla contra el cotxe convencional”, ha dit de Antonio. “L’opinió pública vol alternatives i les formes amb que actuen no són les correctes”, ha assegurat alhora que ha recordat que “la gran majoria de taxistes que no se senten representats pels violents”.
Descontrol en el conflicte
Els fundadors de Cabify s’ha mostrat molt preocupats amb les informacions que arriben de Barcelona. “No són esperançadores”, han remarcat a més de negar els rumors que deien que l’empresa marxarà de Barcelona. “No hem adoptat cap decisió al respecte”.
A més, Cabify ha assegurat que li costa de creure que la Generalitat “vulgui expulsar una empresa com la seva” i estan predisposats a parlar amb els taxistes “Estem aquí per estendre la mà als barcelonins i al taxi; les solucions de la Generalitat no resolen cap problema perquè limitar la competència i les opcions dels ciutadans no és la solució”.
De Antonio també ha criticat el Ministeri de Foment que ha traspassat el problema “a les regions”. “Han de proporcionar solucions, no donar una puntada de peu al problema ni fer coses il·legals”, ha afirmat.
Cabify proposa als taxistes integrar-se al seu nou servei
Els fundadors de la plataforma ofereixen poder utilitzar la seva nova aplicació com a prova pilot i demana al Ministeri de Foment que controli la situació
ARA A PORTADA
-
-
Setge a la burocràcia: el Govern agilitza vuit dels tràmits estrella de l'administració Bernat Surroca Albet
-
Yolanda Díaz defensa que el nou finançament català respecti l'Estatut però esquiva l'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
Centenars d'exalts càrrecs de l'Exèrcit i la Intel·ligència israeliana demanen la fi de la guerra Guillem Delso
-
Publicat el 23 de gener de 2019 a les 13:42
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimarts 5 d'agost: comença un període de calor intensa que s'allargarà 10 dies
-
Societat Vaga al servei d'equipatge de Ryanair a partir del 15 d'agost
-
Societat Renfe injectarà 23 milions d'euros a Rodalies per millorar la disponibilitat i fiabilitat dels trens
-
Societat Carrers guarnits a la festa major de Gràcia 2025
-
Societat Els socorristes de Barcelona neguen converses amb l'Ajuntament i mantindran la vaga fins que negociï
-
Societat Les friccions a Sant Antoni s'abordaran amb més policia de barri, més neteja i menys urbanisme tàctic