El conflicte del taxi continua actiu a Barcelona i Madrid amb diferents fronts oberts. Coincidint amb el sisè dia de vaga indefinida dels taxistes de Barcelona i el tercer a Madrid, Cabify ha anunciat aquest dimecres que vol posar en marxa una prova pilot de la seva nova aplicació, anomenada Easy, amb els taxistes que s’hi vulguin afegir durant el primer semestre del 2019. L'aplicació, permetria la contractació de serveis de taxi o de vehicles VTC.
Així ho han anunciat els fundadors de la plataforma, Juan de Antonio i Vicente Pascual. “Em resisteixo a creure que el Taxi no vulgui aliats en la seva batalla contra el cotxe convencional”, ha dit de Antonio. “L’opinió pública vol alternatives i les formes amb que actuen no són les correctes”, ha assegurat alhora que ha recordat que “la gran majoria de taxistes que no se senten representats pels violents”.
Descontrol en el conflicte
Els fundadors de Cabify s’ha mostrat molt preocupats amb les informacions que arriben de Barcelona. “No són esperançadores”, han remarcat a més de negar els rumors que deien que l’empresa marxarà de Barcelona. “No hem adoptat cap decisió al respecte”.
A més, Cabify ha assegurat que li costa de creure que la Generalitat “vulgui expulsar una empresa com la seva” i estan predisposats a parlar amb els taxistes “Estem aquí per estendre la mà als barcelonins i al taxi; les solucions de la Generalitat no resolen cap problema perquè limitar la competència i les opcions dels ciutadans no és la solució”.
De Antonio també ha criticat el Ministeri de Foment que ha traspassat el problema “a les regions”. “Han de proporcionar solucions, no donar una puntada de peu al problema ni fer coses il·legals”, ha afirmat.
Cabify proposa als taxistes integrar-se al seu nou servei
Societat
Els fundadors de la plataforma ofereixen poder utilitzar la seva nova aplicació com a prova pilot i demana al Ministeri de Foment que controli la situació
ARA A PORTADA
-
Política Noves receptes d'independència: Gal·les i Escòcia recuperen l'optimisme Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Successos Afectats per l’aiguat al càmping Arc de Berà: «El cotxe ja el puc llençar, veurem qui ho paga» ACN
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
-
Acció Per què no s'ha enviat una alerta als mòbils per les pluges torrencials al Camp de Tarragona? Neus Climent
Publicat el
23 de gener de 2019 a
les 13:42
Et pot interessar
-
Societat
Centenars d’antifeixistes planten cara a la manifestació ultra de Save Europe Act a Barcelona
-
Societat
El govern espanyol reforça la vacunació i recondiciona els centres educatius de Ceuta després de la crisi migratòria
-
Societat
Una incidència entre Castelldefels i Garraf afecta l’R2 Sud, l’R13, l’R14, l’R15, l’R16 i l’R17
-
Societat
«Ser bomber voluntari és pujar al camió i no saber ni quan ni com tornaràs a casa»
-
Societat
«A l’estiu, Gràcia perd una mica l’essència del barri»
-
Societat Un nou bus de TMB circularà al voltant del Camp Nou els dies de partit del Barça
