Cada català gastarà de mitjana uns 55 euros en el Sorteig Extraordinari de la Loteria de Nadal, 2,4 euros menys que l'any passat. Concretament està previst un total de 416 mil milions d'euros davant dels 432 que es van estimar pel 2018 segons la xifra de consignació per habitant de la Societat Estatal de Loteries i Apostes de l'Estat (Selae).
Els 55 euros de despesa es corresponen a les estimacions de venta que fan des de l'estat a l'hora d'enviar els bitlles a les administracions de loteria, i la dada definitiva de vendes es farà publica a primera hora d'aquest diumenge abans del sorteig.
Lleida és la demarcació que compta amb una major previsió de despesa: uns 125 euros per habitant que es deuen a l'efecte de 'La Bruixa d'Or' de Sort, i que suposen una total de 54 milions d'euros en total. Per contra, Girona serà on menys diners es gastaran els catalans, uns 38,80 euros per habitant.
Cada català gastarà 55 euros de mitjana en la loteria de Nadal
En comparació a l'any passat, la despesa en el sorteig cau uns dos euros i mig
ARA A PORTADA
-
-
Maribel Vilaplana, hospitalitzada a les portes de la declaració davant la jutgessa de la dana Redacció
-
Més detalls del Ventorro: Vilaplana va ensenyar a Mazón un vídeo d’un municipi inundat en plena dana Neus Climent
-
-
La ferida antipolítica de la dana: «L'extrema dreta està canalitzant el malestar» Moisés Pérez Pascual
Publicat el 20 de desembre de 2019 a les 18:12
Et pot interessar
-
Societat
El poder silenciós: el Cercle del Liceu prepara unes eleccions sense ensurts
-
Societat
Vilafranca signa la millor actuació de la seva història per Tots Sants
-
Societat
Les sis coses que has de saber de la tradició de Tots Sants
-
Societat
Afrontar un trasplantament de medul·la amb 17 anys: «No vaig ser conscient de la gravetat»
-
Societat
«Les persones que han tingut una experiència propera a la mort canvien el significat de la seva vida»
-
Societat
Les compres d'habitatge sense hipoteca: les xifres (i el fons) d'un fenomen controvertit
