Cada català gastarà de mitjana uns 55 euros en el Sorteig Extraordinari de la Loteria de Nadal, 2,4 euros menys que l'any passat. Concretament està previst un total de 416 mil milions d'euros davant dels 432 que es van estimar pel 2018 segons la xifra de consignació per habitant de la Societat Estatal de Loteries i Apostes de l'Estat (Selae).
Els 55 euros de despesa es corresponen a les estimacions de venta que fan des de l'estat a l'hora d'enviar els bitlles a les administracions de loteria, i la dada definitiva de vendes es farà publica a primera hora d'aquest diumenge abans del sorteig.
Lleida és la demarcació que compta amb una major previsió de despesa: uns 125 euros per habitant que es deuen a l'efecte de 'La Bruixa d'Or' de Sort, i que suposen una total de 54 milions d'euros en total. Per contra, Girona serà on menys diners es gastaran els catalans, uns 38,80 euros per habitant.
Cada català gastarà 55 euros de mitjana en la loteria de Nadal
Societat
En comparació a l'any passat, la despesa en el sorteig cau uns dos euros i mig
ARA A PORTADA
-
Terra Els oceans mai havien estat tan calents: «Entrem en un territori desconegut» Arnau Urgell i Vidal
-
Terra Nova onada de calor a Catalunya? El Meteocat adverteix d'un llarg període de temperatures elevades Arnau Urgell i Vidal
-
Política La Generalitat creua els dits perquè la fragilitat de Sánchez no entorpeixi la reforma del finançament Bernat Surroca Albet
-
Societat El Govern replanteja l'oficina de la renda bàsica universal i en reubica el director Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
20 de desembre de 2019 a
les 18:12
Et pot interessar
-
Societat
Retards a l'R1 i l'R11 per una incidència en un tren al Masnou i robatori de coure
-
Societat «Com feia la meva tia»: Albert Batlle envia els barcelonins al Corte Inglés per refugiar-se de la calor
-
Societat Gairebé el 90% dels funcionaris docents obté la primera plaça escollida per al curs vinent
-
Societat
Així serà la nova xarxa de Rodalies i Regionals: noves línies, perllongacions i millors freqüències
-
Societat El Parlament aprovarà la reclassificació professional del personal laboral d'atenció educativa
-
Societat
FGC convoca 42 places de maquinista per a la futura línia R-Aeroport
