La vicepresidenta econòmica del govern espanyol, Nadia Calviño, ha demanat invertir de manera "assenyada" els fons europeus quan acabi la pandèmia. Ho ha fet en un acte al Mobile World Congress aquest dilluns, acompanyada de la vicepresidenta de la Comissió Europea, Margrethe Vestager, i el primer tinent d'alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni.
Calviño ha defensat l'ambició dels plans de recuperació de l'Estat, també des del punt de vista "qualitatiu". La vicepresidenta del govern espanyol ha reclamat tenir un "marc regulatori adequat" per facilitar la digitalització, mentre que Collboni ha reivindicat que Barcelona té capacitats de competitivitat digital similars a "Sillicon Valley".
Al seu torn, Vestager ha assenyalat que la tecnologia ha de tenir una "finalitat humana" i que és "essencial que tothom senti que pot formar part de la societat digital". Al seu torn, Calviño ha destacat que la regulació tecnològica ha de tenir un "enfocament humanístic" i ha remarcat que cal garantir els "drets digitals".
"Tothom ha de tenir la garantia que els seus drets també seran reals en línia", ha remarcat Vestager, que ha insistit en invertir perquè tothom tingui habilitats digitals "per poder tenir un paper actiu en la societat i la democràcia".
Calviño demana invertir de forma «assenyada» els fons europeus
Societat
La vicepresidenta de la Comissió Europea, Margrethe Vestager, demana que la transició digital tingui "finalitat humana"
- Calviño, en l'acte al Mobile | Europa Press -
- | Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de juny de 2021 a
les 18:04
Et pot interessar
-
Societat
Rodalies obre el procés de selecció per cobrir les tres primeres places directives de la nova empresa
-
Societat
El catolicisme catalanista escenifica complicitat amb l’ala progressista de Església espanyola
-
Societat
Les plataformes d'usuaris de Rodalies se sumen a la vaga general amb la «mobilitat digna» com a reclam
-
Societat
Els inquilins del Bloc Papallona comencen una vaga de lloguers contra l'empresa immobiliària NAD
-
Societat
Barcelona decideix apujar fins a un 150% l'IBI als pisos turístics (mentre prepara la seva desaparició)
-
Societat
Com aconseguir els «bons consum» de 30 euros per comprar a Barcelona: guia pas a pas
