Cambrer! :«Posi'm un copa caducada, tabac de contraban i un polsim de farlopa» és el que devien dir els clients dels establiments que hauran de pagar un bon grapat d'euros de multa a Barcelona i Badalona.
La Guàrdia Urbana de Badalona ha multat la matinada d'aquest divendres un bar de Badalona situat a l'avinguda d'Alfons XIII per vendre tabac i alcohol de contraban, begudes alcohòliques caducades i per permetre el consum de cocaïna. El propietari d'aquest establiment haurà de pagar uns 12.000 euros de multa.
En el marc del mateix operatiu, que ha començat al voltant de dos quarts de dotze i ha acabat a les tres, també han intervingut en un altre bar, situat al carrer de la Sagrada Família, i han vist que hi venien tabac de contraban. Per aquesta infracció, el propietari del local haurà de fer front a una multa d'uns 1.000 euros. L'operatiu ha mobilitzat 7 de la Guàrdia Urbana i 5 de la Guàrdia Civil.
Cambrer!: «Posi'm una copa caducada, tabac de contraban i un polsim de farlopa»
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 21 de maig de 2010 a les 13:43
Et pot interessar
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7
-
Societat Mor electrocutat un treballador de 41 anys a la Zona Franca
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó