Campins avala la vacunació dels infants contra la Covid-19: «No hi ha efectes secundaris»
La presidenta del Comitè Científic Assessor del Govern defensa els assajos clínics i l'experiència observada en altres països
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de desembre de 2021 a les 12:55
La presidenta del Comitè Científic Assessor del Govern, la doctora Magda Campins, assegura que els pares no han de tenir por sobre la vacuna contra la Covid-19, després que la Comissió de Salut Pública aprovés aquest dimarts ampliar l'edat de vacunació a infants d'entre 5 i 11 anys.
Segons Campins, en els assajos clínics i l'experiència dels EUA i Canadà, on ja s'han administrat més de cinc milions de dosis en nens i nenes, es demostra que "no hi ha efectes secundaris importants".
En línia amb la vacunació, l'experta també ha defensat que les terceres dosis de la vacuna puguin ser de dos laboratoris diferents als de les dues primeres dosis. Amb la barreja de vacunes, assegura, es pot aconseguir una resposta immunitària més alta.
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
