Campins avala la vacunació dels infants contra la Covid-19: «No hi ha efectes secundaris»
Societat
La presidenta del Comitè Científic Assessor del Govern defensa els assajos clínics i l'experiència observada en altres països
ARA A PORTADA
-
Política Junts conté la respiració davant l'auge d'Aliança i el veredicte europeu sobre l'amnistia Oriol March
-
-
Política Aliança no fa por a Vox i Sánchez ho té fet a Catalunya: la lletra petita del CEO Bernat Surroca Albet
-
-
Política La desfeta de Junts fa que Aliança ja lluiti pel segon lloc amb ERC, segons el CEO Lluís Girona Boffi
Publicat el
08 de desembre de 2021 a
les 12:55
La presidenta del Comitè Científic Assessor del Govern, la doctora Magda Campins, assegura que els pares no han de tenir por sobre la vacuna contra la Covid-19, després que la Comissió de Salut Pública aprovés aquest dimarts ampliar l'edat de vacunació a infants d'entre 5 i 11 anys.
Segons Campins, en els assajos clínics i l'experiència dels EUA i Canadà, on ja s'han administrat més de cinc milions de dosis en nens i nenes, es demostra que "no hi ha efectes secundaris importants".
En línia amb la vacunació, l'experta també ha defensat que les terceres dosis de la vacuna puguin ser de dos laboratoris diferents als de les dues primeres dosis. Amb la barreja de vacunes, assegura, es pot aconseguir una resposta immunitària més alta.
Et pot interessar
-
Societat
El Col·legi de Psicologia acusa la terapeuta dels Andic d'intrusisme i mala praxi
-
Societat Augmenten a 3.889 els morts pel doble terratrèmol a Veneçuela
-
Societat
Almenys 12 morts i 19 desapareguts en un incendi forestal a Almeria
-
Societat
Detenen un home per drogar i fer tocaments a dones al barri de Vallvidrera
-
Societat
Els tècnics avaluaran dissabte si els desallotjats per l'esvoranc de l'L9 poden tornar a casa
-
Societat Desallotgen un tren i l’estació de metro d’Urquinaona per llançament de gas pebre
