Moviments als Mossos després de la sortida del comissari Ferran López, que s'incorporarà en els propers dies a l'organigrama del F.C. Barcelona com a responsable de seguretat. El fitxatge del número 2 de Josep Lluís Trapero per part de Joan Laporta ha obligat a canvis en la cúpula dels Mossos. El comissari David Boneta passarà a formar part de la direcció operativa del cos, juntament amb els comissaris Miquel Esquius i Joan Carles Molinero.
El comissari Carles Anfruns liderarà la Comissaria Superior de Coordinació Territorial i la comissària Marta Fernàndez assumirà les funcions de màxima responsable de la regió policial del Barcelona. Fernàndez serà la primera dona en ocupar aquest càrrec i serà substituïda per l'independent Antoni Rodríguez, que ja ocupava el lloc de subcap a la mateixa comissaria.
Els Mossos, ha través d'un comunicat, han agraït la feia a Ferran López, després de 31 anys al cos. López, mà dreta de Trapero, va ser l'encarregat dels Mossos durant l'aplicació de l'article 155 i un testimoni clau en el judici contra el major que es va celebrar a l'Audiència Nacional i que va acabar amb l'absolució de la cúpula del cos. Quan el Departament d'Interior va restituir Trapero al capdavant dels Mossos, López va tornar a la direcció operativa de la policia catalana.
Canvis a la cúpula dels Mossos després del fitxatge de Ferran López com a cap de seguretat del Barça
El comissari David Boneta passa a formar part de la direcció operativa de la policia catalana i la comissària Marta Fernàndez serà la màxima responsable de Barcelona
Ara a portada
Publicat el 07 d’abril de 2021 a les 15:29
Et pot interessar
-
Societat Canvi de temps: alerta per pluges, tempestes i calamarsa en 17 comarques
-
Societat La demanda de cursos C1 de català per a estudiants i docents de la UPF es duplica en un any
-
Societat Així seran les noves màquines de venda de bitllets al metro de Barcelona
-
Societat Un menor en estat greu després de ser atropellat per un taxi a Nou Barris