La xarxa viària interurbana catalana no ha registrat cap accident mortal des de les 15 h del divendres i fins les 20 h del diumenge, segons informa el Servei Català de Trànsit (SCT). Tot i això aquest diumenge al matí hi ha hagut un accident entre dues motocicletes a la N-141c a Moià amb un ferit greu i un de lleu.
Ahir dissabte es va tenir constància de dos accidents més amb ferits greus: a primera hora del matí a la C-26 a Foradada, on hi havia boira densa, dos vehicles van topar i hi va haver un ferit greu i quatre de lleus; i al migdia, a l'AP-7 a l'altura de Santa Perpètua de Mogoda en un accident entre dos turismes i una motocicleta, el motorista va resultar ferit greu.
Cap de setmana sense morts a les carreteres
Trànsit demana la màxima prudència a la xarxa viària durant aquestes festes
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de desembre de 2012 a
les 20:08
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
