Aquest cap de setmana no s'ha registrat cap accident mortal a les carreteres catalanes, segons el Servei Català de Trànsit. Amb tot, sí que s'han registrat algunes incidències. A la C-31 a l'altura de Sitges un turisme bolcat ha obligat a donar pas alternatiu als vehicles dels dos sentits de la marxa, a la T-333 a Prat de Comte un motorista accidentat ha restringit la circulació i a la C-17 a Parets del Vallès en sentit nord un vehicle sinistrat ha obligat a tallar un carril. A més, s'ha hagut de tallar la C-142b a Naut Aran per una petita allau. Les vies més transitades aquest diumenge han estat la C-16 entre Bellver de Cerdanya i Bagà, la C-17 a Ripoll i la N-260 entre Planoles i Ribes de Freser.
Segons el Servei Català de Trànsit, aquest diumenge també s'han registrat retencions a la C-14 a Organyà, a la C-55 a Manresa, a l'A-2 a Sant Vicenç dels Horts i a la B-23 a Esplugues de Llobregat. Dissabte va dominar la fluïdesa. Amb tot, l'incendi d'uns matolls va obligar a donar pas alternatiu a la C-31 a Gualta. A més, la celebració del III Duatló de carretera de l'Ametlla del Vallès va tallar l'accés a BP-1432 des de la carretera C-17 (La Garriga sud) en sentit Barcelona.
Cap de setmana sense víctimes mortals a les carreteres catalanes
Les vies amb més retencions han estat la C-16 entre Bellver de Cerdanya i Bagà, la C-17 a Ripoll i la N-260 entre Planoles i Ribes de Freser
ARA A PORTADA
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
Publicat el 01 de març de 2015 a les 21:24
Et pot interessar
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina, Ana Carolina, anima a parlar català sense vergonya a les xarxes
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona
-
Societat Cursos de català a municipis petits: qui s'hi pot inscriure?
-
Societat Un aspirant a bomber s'aprofita de la llei trans per aconseguir plaça