Petit ensurt a la comarca de la Garrotxa. Un autocar que transportava a 25 jubilats des de Cornellà de Llobregat fins a Rupit ha sortit de la via mentre circulava per la carretera C-153 dins del terme municipal de Les Planes d'Hostoles. L'incident no ha provocat cap ferit però a causa del fred els ocupants han estat traslladats a un restaurant de Les Preses a l'espera de l'arribada d'un altre autocar de substitució provinent de Barcelona. Aquest accident no ha causat cap problema a nivell de trànsit i fins al lloc dels fets s'han desplaçat tres dotacions dels Bombers, efectius dels Mossos d'Esquadra i ambulàncies del SEM.
Els Bombers de la Generalitat han explicat que els ocupants, tots ells d'edat avançada, s'han emportat un ensurt a causa d'aquest petit accident. Tot apunta que l'autocar podria haver passat per una placa de gel i el conductor hauria perdut el control del vehicle.
Cap ferit en l'accident d'un autocar amb 25 jubilats que ha sortit de la via
Els ocupants han estat traslladats a un restaurant per refer-se de l'ensurt
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de febrer de 2013 a
les 20:02
Et pot interessar
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
