Petit ensurt a la comarca de la Garrotxa. Un autocar que transportava a 25 jubilats des de Cornellà de Llobregat fins a Rupit ha sortit de la via mentre circulava per la carretera C-153 dins del terme municipal de Les Planes d'Hostoles. L'incident no ha provocat cap ferit però a causa del fred els ocupants han estat traslladats a un restaurant de Les Preses a l'espera de l'arribada d'un altre autocar de substitució provinent de Barcelona. Aquest accident no ha causat cap problema a nivell de trànsit i fins al lloc dels fets s'han desplaçat tres dotacions dels Bombers, efectius dels Mossos d'Esquadra i ambulàncies del SEM.
Els Bombers de la Generalitat han explicat que els ocupants, tots ells d'edat avançada, s'han emportat un ensurt a causa d'aquest petit accident. Tot apunta que l'autocar podria haver passat per una placa de gel i el conductor hauria perdut el control del vehicle.
Cap ferit en l'accident d'un autocar amb 25 jubilats que ha sortit de la via
Els ocupants han estat traslladats a un restaurant per refer-se de l'ensurt
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de febrer de 2013 a les 20:02
Et pot interessar
-
Societat Malestar a l’ANC per la reforma dels estatuts que impulsa la direcció de Lluís Llach
-
Societat Unes 3.000 persones es manifesten a Barcelona per l'Orgull LGTBI+ al marge de «la comercialització del Pride»
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»
-
Societat El Govern reivindica la conquesta de drets LGTBI+ contra qui vol «tornar a la negra nit»
-
Societat Què és la meningitis vírica, la infecció que pateix Aitana Bonmatí?
-
Societat «Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim»