Cap víctima mortal a les carreteres aquest cap de setmana
Aquest diumenge, l'incendi que crema a les Gavarres ha obligat a tallar la C-31 entre Calonge i Palamós
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de març de 2014 a
les 20:54
Aquest cap de setmana no hi ha hagut víctimes mortals a les carreteres i autopistes catalanes, segons informa el Servei Català de Trànsit. Amb tot, divendres a la tarda, un accident entre un autobús un camió que transportava gasoil va obligar a tallar l'A-2 a Esparreguera fins a les 20.30 h. Dissabte tretze persones van resultar ferides greus en set accidents a Ripollet, Ribes de Freser, Corçà, Castellbell i el Vilar, a Vallclara, a Sant Carles de la Ràpita i a les Borges del Camp. I aquest diumenge la mobilitat s'ha vist complicada per l'incendi de les Gavarres, que ha obligat a tallar la C-31 entre Calonge i Palamós. Els vehicles s'han desviat per la C-253, la C-256 i la GI-661.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
