El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, serà finalment aquest dissabte al funeral que es realitzarà per acomiadar el religiós berguedà mossèn Josep Maria Ballarín. Una cerimònia que presidirà el bisbe de Solsona, Xavier Novell, i que presumiblement també comptarà amb la presència de diversos consellers com Antoni Comín, Oriol Junqueras i Santi Vila.
L'acte, que es preveu multitudinari, es realitzarà a l'església de Santa Eulàlia de Berga a les 16.00 hores, després que, duran un dia i mig, s'hagi pogut visitar la capella ardent del religiós al tanatori de Berga.
Durant aquest divendres, Vila ha fet acte de presència per donar el condol a la família i amics en nom de la Generalitat. A més, també s'ha volgut acomiadar de Ballarín l'expresident de la Generalitat Jordi Pujol i, segons ha pogut saber NacióDigital, l'expresident Artur Mas, a través d'una trucada telefònica.
Després de la cerimònia, el fèretre es traslladarà fins a Gósol, on el religiós serà enterrat.
Carles Puigdemont assistirà al funeral de mossèn Ballarín
La cerimònia se celebrarà aquest dissabte a les 16.00 a l'església de Santa Eulàlia
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de març de 2016 a les 20:32
Et pot interessar
-
Societat Una «Kiss Cam» descobreix la infidelitat d'un reconegut empresari en un concert de Coldplay
-
Societat La població menor de 16 anys cau per sota del 15% a Catalunya
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina Ana Carolina anima a parlar català sense vergonya a les xarxes
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona