L'investigador Christian Wolters, al capdavant del cas Madeleine McCann, ha confirmat que s'han trobat noves proves físiques a la furgoneta del sospitós principal. Es tracta del vehicle del ciutadà alemany Christian Brueckner, imputat recentment de manera formal per les autoritats alemanyes per la desaparició i el segrest de la menor britànica el 2007.
"No són proves forenses sinó proves, i gràcies a les nostres proves estem segurs que ell és l'assassí de Madeleine McCann. Estem segurs que va matar Madeleine", ha afirmat en una entrevista a la televisió portuguesa. La revelació es va produir després que el pressionessin sobre els rumors que darrerament s'han sentit de la recuperació de noves proves.
Madelaine McCann només tenia 3 anys quan va desaparèixer del seu llit en un apartament de vacances d'un complex turístic a Praia da Luz, l'Algarve (Portugal). Vestia un pijama rosa estampat de Winnie the Pooh i mai se n'havia trobat cap rastre. No seria fins anys més tard quan les autoritats alemanyes assegurarien posseir fonaments que la petita havia estat assassinada i que Christian era el culpable. Tot i això, la falta de proves van impedir processar el sospitós, fins ara.
El fiscal del cas, Christian Wolters, en declaracions al rotatiu Sunday Mirror, ja va assegurar el 2021 que tenia "proves concretes" que incriminaven un home: Christian Brueckner. Es tracta d'un conegut pedòfil i violador alemany, empresonat per la violació d'una dona a la ciutat portuguesa de Praia da Luz, localització concreta on va desaparèixer, precisament, Madeleine.
[plantillavirals]
Cas Madeleine McCann: la policia troba proves físiques a la furgoneta del sospitós principal
Els investigadors asseguren haver descobert fibres del pijama rosa que vestia la menor quan va desaparèixer fa 15 anys
- Kate i Gerry McCann, amb una foto de la seva filla desapareguda -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
-
L'Audiència Nacional accepta que la cúpula de l'operació Catalunya declari al judici dels Pujol Bernat Surroca Albet
-
Jordi Pujol, el llegat (i V): Madrid, font de poder i de disputes Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
«A diferència de Pujol, Duran hauria estat encantat de ser ministre amb Aznar» Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 04 de maig de 2022 a les 17:22
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest dijous 11 de desembre: més núvols i baixada de temperatures
-
Societat
Desarticulen un grup liderat per un famós endocrí que traficava amb medicaments il·legals i dopants
-
Societat
El camí rural escolar del col·legi Avenç es manté obert tot i les restriccions per la pesta porcina
-
Societat
L'Església catalana va atendre la xifra rècord de 890.000 persones el 2024
-
Societat
Gairebé 2.000 persones ja dormen al carrer a Barcelona
-
Societat
Grip per Nadal: Salut augura que el pic s'allargarà per les trobades durant les festes
