Tot i que el ritme de vacunació s'ha frenat en sec a l'estiu, aquest diumenge se superen els cinc milions de catalans vacunats amb pauta completa contra la Covid. Concretament són 5.009.562 les persones que ja han completat la seva pauta de vacunació, que suposen un 63,5% del total de població (un 74,5% de la població diana).
[estatvacuna]
Pel que fa als hospitals, se segueixen alliberant poc a poc. El Departament de Salut ha declarat en les últimes 24 hores 9 ingressats menys a les Unitats de Cures Intensives (UCI), fins als 475. I els hospitalitzats han augmentat en 4, fins als 1.373.
[estatcovid]
En paral·lel, s'han notificat 1.087 nous contagis, que situen el total des de l'inici de la pandèmia en 951.895. L'Rt es manté en 0,81, i el risc de rebrot segueix disminuint, avui 12 punts, fins als 234. En les últimes 24 hores s'han notificat 7 morts i el total de defuncions des de l'inici de la pandèmia augmenta fins a 23.222.
El 7,18% de les proves que s'han fet la darrera setmana han donat positiu. La incidència acumulada a 14 dies passa de 322,36 a 305,01, mentre que a set dies passa de 133,37 a 126,49.
[plantillacoronavirus]
Catalunya ja supera els cinc milions de vacunats amb pauta completa
Els hospitals mantenen la tendència a la baixa: en les últimes 24 hores Salut ha declarat 4 hospitalitzats més i 9 crítics menys
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’agost de 2021 a
les 08:30
Et pot interessar
-
Societat
Maten a trets un home al barri de Sants
-
Societat
Milers de persones es manifesten per la llibertat de Palestina a Barcelona
-
Societat
Detinguts tres policies canadencs per agredir sexualment i pegar una prostituta a Barcelona
-
Societat
Retencions a l'AP-7 per un xoc entre tres cotxes a Subirats
-
Societat
Converses sobre bolets i allioli als bars de la Catalunya Nord per impulsar l'ús del català
-
Societat
Mor un motorista de 26 anys en un xoc amb un camió al nus de la Trinitat
