Cau un after de Barcelona amb quatre detinguts i una vuitantena d'identificats
Els fets van ocórrer al carrer Entença arran d'un dispositiu amb agents de paisà dels Mossos d'Esquadra
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de novembre de 2022 a
les 14:35
Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest diumenge al matí quatre persones i n'han identificat 84 més a l'entrada d'un "after" del districte de les Corts de Barcelona. Segons ha avançat l'ACN, dos dels quatre detinguts són els porters del propi local per tinença il·lícita d'armes.
Els fets van ocórrer al carrer Entença arran d'un dispositiu dels Mossos d'Esquadra, amb agents de paisà, que pretenia actuar davant les queixes veïnals que apuntaven a múltiples baralles, aldarulls i tràfic i consum de drogues a l'interior del local durant les darreres setmanes.
Durant l'operatiu, els Mossos també van denunciar 16 persones més per drogues -entre els quals el propietari de l'after per permetre'n la venda i el consum-.
Et pot interessar
-
Societat
Cinc morts i un desaparegut en trencar-se una passarel·la a Santander
-
Societat
La proposta d'acord entre Educació i els professors es consultarà de manera pionera a tots els docents
-
Societat
Renfe tindrà una companyia de busos pròpia per quan els trens no funcionin
-
Societat
Educació presenta un nou impuls per arreglar escoles: planteja recuperar els nivells d'inversió de fa 20 anys
-
Societat
Les dones continuen sent les principals responsables de les cures de la gent gran
-
Societat
El govern d'Albiol a Badalona també fa el pas: anuncia la intenció de prohibir els pisos turístics
