Des d'ara i fins al 2023, Barcelona preveu ampliar en cent els punts de recàrrega de vehicles que hi ha a la ciutat. Actualment n'hi ha 503, i amb el nou centenar la capital catalana es convertiria en la desena ciutat del món amb una xarxa de punts de càrrega més àmplia.
Les noves instal·lacions estaran integrades dins del servei Endolla Barcelona, Així ho ha anunciat el primer tinent d’alcalde Jaume Collboni, que ha explicat que l’aposta s’emmarca dins del compromís del consistori de reduir les emissions dels gasos d’efecte hivernacle a la ciutat en un 45% abans de 2030.
A més, Collboni també ha explicat que l’ampliació del servei permetrà a més “reduir el soroll i facilitar l’ús racional del vehicle privat”.
Cent nous punts per carregar vehicles elèctrics a Barcelona els popers quatre anys
La capital catalana es convertirà així en la ciutat amb la desena xarxa més gran del món
ARA A PORTADA
-
-
Maribel Vilaplana, hospitalitzada a les portes de la declaració davant la jutgessa de la dana Redacció
-
Més detalls del Ventorro: Vilaplana va ensenyar a Mazón un vídeo d’un municipi inundat en plena dana Neus Climent
-
-
Mazón va rebutjar dues trucades de la consellera d'Interior en les hores crítiques de la dana Redacció
Publicat el 08 d’agost de 2019 a les 12:54
Et pot interessar
-
Societat
Mor un motorista en un accident a l'Alt Penedès
-
Societat
El català, la clau que ha obert les portes al Louay
-
Societat
Prop de 900 joves s’han beneficiat dels préstecs del Govern per a la compra d’habitatge
-
Societat
El poder silenciós: el Cercle del Liceu prepara unes eleccions sense ensurts
-
Societat
Vilafranca signa la millor actuació de la seva història per Tots Sants
-
Societat
Les sis coses que has de saber de la tradició de Tots Sants
