L'editor de la revista satírica francesa Charlie Hebdo, Laurent Sourisseau, ha declarat que el seu magazín no tornarà a publicar vinyetes satíriques de Mahoma, argumentant que Charlie ja ha complert l'objectiu de defensar el seu dret a la caricatura.
Així ho ha fet saber Sourisseau en una entrevista a la revista alemanya Stern, on ha rememorat la matança del passat 7 de gener a les oficines de la revista a París, on dos germans van acabar amb la vida de 12 treballadors.
"Dibuixem Mahoma per defensar el principi que un pot dibuixar el que vulgui. És estrany: s'espera que exercim una llibertat d'expressió que ningú s'atreveix a exercir", ha declarat Sourisseau. "Hem fet la nostra feina. Hem defensat el dret a la caricatura", ha afegit.
L'editor ha defensat que Charlie Hebdo no ha acabat monopolitzat per l'islam i ha declarat que la seva revista tenia el dret a criticar "totes les religions". "Els errors dels que culpen l'islam poden trobar-se també en altres religions", ha declarat l'editor.
«Charlie Hebdo» no tornarà a publicar vinyetes satíriques de Mahoma
Laurent Sourisseau, editor de la publicació, ho ha comunicat en una entrevista al diari alemany "Stern"
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de juliol de 2015 a les 16:23
Et pot interessar
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina, Ana Carolina, anima a parlar català sense vergonya a les xarxes
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona
-
Societat Cursos de català a municipis petits: qui s'hi pot inscriure?
-
Societat Un aspirant a bomber s'aprofita de la llei trans per aconseguir plaça