El cardenal arquebisbe de Barcelona, Lluís Martínez Sistach, ha viatjat aquest dimarts a Roma per participar a la reunió plenària de cardenals que ha convocat el papa Benet XVI. Durant la trobada un dels temes principals a tractar és els abusos a menors per membres de la comunitat eclesiàstica.
El pontífex ha convocat tots els membres del Col·legi Cardenalici a una jornada de reflexió per abordar diversos temes, entre els quals hi ha la resposta de l'Església als casos d'abús sexual. D'altra banda, el cardenal arquebisbe es quedarà a Roma per assistir els dies 20 i 21 de novembre a l'acte de creació de nous cardenals, segons ha informat l'arquebisbat de Barcelona.
Cimera a Roma per abordar els abusos a menors
Amb la participació de l'arquebisbe cardenal Lluís Martínez Sistach
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de novembre de 2010 a
les 18:51
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
