Cinc persones han estat detingudes en el marc de la Llei d'Estrangeria en el tercer dispositiu contra els carteristes al Metro de Barcelona en quinze dies que han dut a terme de forma conjunta Mossos d'Esquadra, Guàrdia Urbana i Policia Nacional. Els agents han actuat durant dues hores a les estacions de Sagrada Família i Sants Estació, entre dos quarts de vuit i dos quarts de deu.
A banda d'aquests cinc detinguts, també hi ha un investigat per apropiació indeguda de telèfon mòbil i un altre per tinença d'arma prohibida, en concret una defensa elèctrica, i d'haixix. Cal recordar que divendres passat es van detenir 17 persones en un dispositiu similar. La primera fase va ser el 27 d'agost, quan es van arrestar 23 persones, de les quals 17 van passar a disposició judicial.
Aquestes operacions s'emmarquen en el dispositiu Draga de prevenció de furts i robatoris violents a la xarxa ferroviària de Barcelona, que té com a objectiu localitzar carteristes multireincidents actuant in fraganti o buscant víctimes potencials, identificar-los, verificar-ne la identitat i comprovar-ne la situació administrativa a Espanya i si tenien requeriments pendents.
Cinc detinguts per la Llei d'Estrangeria en un nou dispositiu contra els carteristes al Metro
Societat
Mossos i Policia Nacional han actuat durant dues hores a Sants Estació i Sagrada Família
- Manifestants a favor de millorar les pensions. -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Societat Prohibit el fum a les terrasses i els anuncis de cigarretes electròniques: les claus de la nova llei antitabac Marc Orts i Cussó
-
Energia Catalunya, molt lluny de la sobirania elèctrica: el 84% del consum depèn de l'exterior Arnau Urgell i Vidal
-
-
Política Barcelona, Girona i Amposta: triple manifestació independentista per la Diada Lluís Girona Boffi
-
Política El president del Constitucional celebra l'aval europeu a l'amnistia davant Felip VI Lluís Girona Boffi
Publicat el
09 de setembre de 2019 a
les 19:25
Actualitzat el
09 de setembre de 2019 a les
19:26
Et pot interessar
-
Societat
Sense entesa en la primera reunió entre els bombers voluntaris i Interior: «Ens veurem als jutjats»
-
Societat
Barcelona anuncia tres novetats per a la circulació de motos: dues proves pilot i més espai propi als semàfors
-
Societat
Condemnats vuit independentistes per boicotejar un acte de Societat Civil Catalana
-
Societat El TEDH admet a tràmit una demanda per maltractaments a un intern del CIE de Barcelona
-
Societat Interrompuda la circulació de l’R13 i l’R14 entre Plana-Picamoixons i Lleida-Pirineus per un robatori de coure
-
Societat
Maten un home a la Barceloneta després de trencar l'ordre d'allunyament amb l'exparella
