Cinc persones han estat detingudes en el marc de la Llei d'Estrangeria en el tercer dispositiu contra els carteristes al Metro de Barcelona en quinze dies que han dut a terme de forma conjunta Mossos d'Esquadra, Guàrdia Urbana i Policia Nacional. Els agents han actuat durant dues hores a les estacions de Sagrada Família i Sants Estació, entre dos quarts de vuit i dos quarts de deu.
A banda d'aquests cinc detinguts, també hi ha un investigat per apropiació indeguda de telèfon mòbil i un altre per tinença d'arma prohibida, en concret una defensa elèctrica, i d'haixix. Cal recordar que divendres passat es van detenir 17 persones en un dispositiu similar. La primera fase va ser el 27 d'agost, quan es van arrestar 23 persones, de les quals 17 van passar a disposició judicial.
Aquestes operacions s'emmarquen en el dispositiu Draga de prevenció de furts i robatoris violents a la xarxa ferroviària de Barcelona, que té com a objectiu localitzar carteristes multireincidents actuant in fraganti o buscant víctimes potencials, identificar-los, verificar-ne la identitat i comprovar-ne la situació administrativa a Espanya i si tenien requeriments pendents.
Cinc detinguts per la Llei d'Estrangeria en un nou dispositiu contra els carteristes al Metro
Mossos i Policia Nacional han actuat durant dues hores a Sants Estació i Sagrada Família
- Manifestants a favor de millorar les pensions. -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de setembre de 2019 a
les 19:25
Actualitzat el
09 de setembre de 2019 a les
19:26
Et pot interessar
-
Societat
«Hem fet les coses diferents que Madrid»: com es paga el viatge del Papa a Catalunya?
-
Societat
Govern i Tercer Sector Social signen un acord amb 150 milions en dos anys per a pobresa infantil i sensellarisme
-
Societat
Un cotxe incendiat i quatre ferits en un accident a Sant Sadurní d'Anoia
-
Societat
La frase de Maria Eugènia Gay amb micròfon obert que indigna treballadors de serveis municipals
-
Societat
David Bondia i Gemma Calvet, únics aspirants a la Sindicatura de Greuges de Barcelona
-
Societat
8.000 assistents i 600 cantaires: així rebrà la Sagrada Família al Papa
