Cinc persones han resultat ferides de diversa consideració en un xoc frontal entre un utilitari i un tot terreny que ha tingut lloc poc abans de les quatre de la tarda a la N-145, en terme municipal de les Valls de Valira (Alt Urgell).
Un dels cinc ferits ha estat traslladat en helicòpter fins a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida, tres més en ambulància a l'hospital de la Seu d'Urgell, i del cinquè s'estava pendent de valoració a l'hora de confeccionar aquesta nota.
El xoc ha obligat a tallar un dels carrils de la via i a regular el trànsit per la resta. Quatre vehicles de Bombers, a més dels diversos efectius sanitaris i de les patrulles dels Mossos d'Esquadra, han actuat al lloc dels fets.
Cinc ferits en un xoc frontal a les Valls de Valira
Societat
Un utilitari i un tot terreny han topat a la N-145
ARA A PORTADA
-
Política El pes electoral de les desgràcies: l’accident d’Urda passarà factura el 29-N? Toni Rodon | Irene Rodríguez
-
Política El govern espanyol aprovarà un decret amb ajudes pels afectats per l'accident de Toledo Neus Climent / Agències
-
Societat El PP es personarà com a acusació en la causa per l’accident ferroviari d’Urda Pau Espí Solé
-
-
Publicat el
16 de novembre de 2013 a
les 18:42
Et pot interessar
-
Societat Una baralla a Igualada acaba amb una persona hospitalitzada per una ferida d'arma blanca
-
Societat
«La gent que consumeix drogues no vol morir, també vol cuidar la seva salut»
-
Societat
Els Mossos investiguen l'agressió d'un conductor de VTC a un taxista a l'aeroport del Prat
-
Societat
La jutgessa de l'accident ferroviari d'Urda reclama més operaris i accelerar la recerca
-
Societat
Presó provisional per al presumpte «ideòleg» dels aldarulls de Blocus a Barcelona
-
Societat
«Lamine Yamal ha d'amagar les arrels per ser venerat»: com tracta la societat els ídols racialitzats?
