Cinc persones han resultat ferides de diversa consideració en un xoc frontal entre un utilitari i un tot terreny que ha tingut lloc poc abans de les quatre de la tarda a la N-145, en terme municipal de les Valls de Valira (Alt Urgell).
Un dels cinc ferits ha estat traslladat en helicòpter fins a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida, tres més en ambulància a l'hospital de la Seu d'Urgell, i del cinquè s'estava pendent de valoració a l'hora de confeccionar aquesta nota.
El xoc ha obligat a tallar un dels carrils de la via i a regular el trànsit per la resta. Quatre vehicles de Bombers, a més dels diversos efectius sanitaris i de les patrulles dels Mossos d'Esquadra, han actuat al lloc dels fets.
Cinc ferits en un xoc frontal a les Valls de Valira
Societat
Un utilitari i un tot terreny han topat a la N-145
ARA A PORTADA
-
Política Tres anys del 23-J: què ha canviat (i què no) des de les últimes eleccions espanyoles? Oriol March
-
Societat Vuit ferits, dos de greus, per una explosió de gas a l’estació de metro de plaça de Sants de Barcelona Redacció
-
Societat Un nou esfondrament talla tres línies de Rodalies: no hi ha data pel retorn a la normalitat Natàlia Pinyol
-
Política Illa esquiva una «remodelació profunda» del Govern en l'equador del mandat Lluís Girona Boffi
Publicat el
16 de novembre de 2013 a
les 18:42
Et pot interessar
-
Societat Desvien cinc línies d'autobús a l'entorn de la plaça de Sants de Barcelona per l'explosió de gas
-
Societat
L'Arquebisbat de Barcelona intervé tres fundacions diocesanes per presumptes irregularitats en la gestió
-
Societat PSOE i Sumar arriben a un acord per desplegar una nova pròrroga de lloguers més àmplia
-
Societat Un intern de Quatre Camins condemnat per homicidi s'escapa durant una sortida a Barcelona
-
Societat
Estabilitzat l'incendi del Baix Llobregat després de cremar 14 hectàrees
-
Societat
Desarticulen una organització criminal que distribuïa armes a Catalunya: el líder operava des de la presó
