Els Mossos d'Esquadra han detingut aquesta tarda un conductor que havia conduït 16 quilòmetres en sentit contrari per la C-25, l'Eix Transversal.
En detectar el vechicle en contra direcció, el cos policial ha muntat un dispositiu per tal d'interceptar-lo, però el conductor n'ha fet cas omís i ha arribat a envestir un dels vehicles policials.
Finalment, ha estat detingut a l'alçada de Gurb, a la comarca d'Osona, i ha quedat detingut per un delicte contra la seguretat del trànsit.
Circula en sentit contrari i envesteix un cotxe policial del dispositiu per aturar-lo
El conductor ha estat detingut a l'alçada de Gurb, a Osona, per un delicte contra la seguretat del trànsit
ARA A PORTADA
-
L'altra cara de Sixena: el retorn de les obres s'impregna d'entitats catalanòfobes Lluís Girona Boffi
-
-
-
El desig de la pregonera Emma Vilarasau per la Mercè: jutjar Netanyahu, trencar amb Israel David Cobo
-
Collboni reforça l'alcaldia per la fragmentació de l'oposició, segons una enquesta d'«El Periódico» Marc Orts i Cussó
Publicat el 04 de juliol de 2021 a les 15:21
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest 24 de setembre: núvols, fred i neu
-
Societat Una dona de 84 anys mor després de ser atropellada per un cotxe a l’avinguda Meridiana
-
Societat Oportunitat perduda
-
Societat Presó per al detingut pel cadàver esquarterat dins d'una maleta a Vilanova i la Geltrú
-
Societat El temps d'aquest dimarts 23 de setembre: baixada de temperatures
-
Societat Confirmen que el segon cos trobat a l'Alt Penedès és el del pare del menor