Ciutadans tanca la seu a Alacant i es trasllada a un McDonalds

El partit tanca la seva seu a la província i celebra les reunions en un local de la cadena de menjar ràpid

Publicat el 29 de novembre de 2022 a les 21:31
Les reunions de la cúpula de Ciutadans a Alacant se celebren des de fa uns dies a un local de la cadena de menjar ràpid McDonalds, després que hagin tancat la seva seu a la província. Les polítiques d'extrema austeritat del partit taronja ha deixat imatges inimaginables fa pocs anys, amb els integrants de la formació mantenint reunions internes al voltant de tres taules de metall en filera i amb la icònica "m" groga al darrere.

Fonts internes consultades per l'ABC, han qualificat d'"error" la decisió de prescindir de les seves instal·lacions a l'avinguda Maisonave de la capital alacantina. Alhora, segons apunten diversos mitjans, alguns afiliats de Ciutadans haurien denunciat "il·legalitats" en l'elecció del nou coordinador, així com de les places que van quedar vacants, i haurien apuntat a la manipulació dels estatuts per part de la secretaria Teresa Ortiz.
 
Ciutadans està immers en una profunda crisi, amb molts fronts oberts. La darrera setmana, va resoldre l'expedient al regidor de l'Ajuntament de Barcelona en rebel·lia, Paco Sierra, amb l'expulsió, que va activar l'última carta al seu abast i va recórrer la decisió davant la comissió de garanties del partit. Tanmateix, Antonio Espinosa, ànima dels crítics amb Inés Arrimadas, també va abandonar el partit.


[plantillavirals]