El govern municipal de Barcelona insisteix en la possibilitat de limitar l'activitat del port i de l'aeroport del Prat com a eina per reduir la contaminació a la ciutat i al seu entorn metropolità.
En una entrevista a RAC 1, el regidor d'Emergència Climàtica, Eloi Badia, ha avisat que les dues infraestructures hauran de treballar per tenir un "pla especial" per abordar la situació d'emergència climàtica. Badia ha admès que les competències del consistori "arriben fins on arriben" i ha plantejat com a opcions posar "topalls" o reduir el nombre de vols en el cas del Prat.
Al juliol l'alcaldessa, Ada Colau, ja va plantejar per primera vegada limitar la quantitat de creuers que arriben a la ciutat com a resposta als problemes de pol·lució.
Badia també ha dit que els peatges per entrar a Barcelona per controlar la congestió estan ''en fase d'estudi'' perquè primer cal veure com impacta la Zona de Baixes Emissions (ZBE).
L'Ajuntament va presentar aquests dilluns els detalls de la ZBE, que a partir de l'1 de gener del 2020 prohibirà als vehicles més contaminants circular per la ciutat els dies laborables de set del matí a vuit del vespre.
Colau estudiarà limitar l'activitat del port i l'aeroport per reduir la contaminació
El regidor Eloi Badia avisa que les dues infraestructures hauran de tenir un pla especial per abordar l'emergència climàtica
- Cotxe dels Mossos malmès a Llinars -
- @punsix
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de setembre de 2019 a
les 14:42
Actualitzat el
17 de setembre de 2019 a les
15:02
Et pot interessar
-
Societat
«Hem fet les coses diferents que Madrid»: com es paga el viatge del Papa a Catalunya?
-
Societat
Govern i Tercer Sector Social signen un acord amb 150 milions en dos anys per a pobresa infantil i sensellarisme
-
Societat
Un cotxe incendiat i quatre ferits en un accident a Sant Sadurní d'Anoia
-
Societat
La frase de Maria Eugènia Gay amb micròfon obert que indigna treballadors de serveis municipals
-
Societat
David Bondia i Gemma Calvet, únics aspirants a la Sindicatura de Greuges de Barcelona
-
Societat
8.000 assistents i 600 cantaires: així rebrà la Sagrada Família al Papa
