Equips contra la Delinqüència Organitzada i Antidroga de la Guàrdia Civil de Lleida, van comissar aquest dijous a l'AP-2, diversos paquets de tabac de diferents marques per valor de 93.000 euros.
En aturar una furgoneta Ford Transit, de matrícula espanyola que circulava a l'altura del km. 107, terme municipal de Garrotxa (Huesca), els agents varen veure que aquesta portava feixos de canyes de bambú. Després d'una inspecció més minuciosa, es va poder comprovar que darrere d'aquest material hi havia caixes amb logotips de marques de tabac. El conductor no va poder acreditar documentalment la procedència d'aquesta mercaderia, i aquesta va ser comissada pels agents.
Comissats 93.000 euros en tabac de contraban
Ara a portada
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Política L'Ajuntament de Barcelona dotarà les biblioteques amb 10.000 llibres en català a petició d'ERC Ona Sindreu Cladera
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Política Espanya ha donat 46 contractes a indústries militars israelianes en plena guerra a Gaza Redacció
-
Política L'escriptora Margarida Aritzeta presenta una petició d'indult total per a Laura Borràs Redacció
Publicat el 04 de desembre de 2009 a les 17:16
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó
-
Societat Tallada la ronda del Mig per una persona enfilada als panells informatius
-
Societat Més obres al Barça: l'Ajuntament dona llum verda a la reforma de la Masia