Equips contra la Delinqüència Organitzada i Antidroga de la Guàrdia Civil de Lleida, van comissar aquest dijous a l'AP-2, diversos paquets de tabac de diferents marques per valor de 93.000 euros.
En aturar una furgoneta Ford Transit, de matrícula espanyola que circulava a l'altura del km. 107, terme municipal de Garrotxa (Huesca), els agents varen veure que aquesta portava feixos de canyes de bambú. Després d'una inspecció més minuciosa, es va poder comprovar que darrere d'aquest material hi havia caixes amb logotips de marques de tabac. El conductor no va poder acreditar documentalment la procedència d'aquesta mercaderia, i aquesta va ser comissada pels agents.
ARA A PORTADA
-
Junqueras i Sánchez tanquen l’acord pel finançament amb ordinalitat i 4.700 milions més per a Catalunya Bernat Surroca Albet
-
Junqueras ja ha abordat el finançament amb Puigdemont i admet que serà «dificilíssim» aprovar-lo Oriol March
-
-
Els pagesos tallen autopistes i carreteres «de manera indefinida» contra l'acord del Mercosur Redacció
-
Publicat el 04 de desembre de 2009 a les 17:16
Et pot interessar
-
Societat
Del fred al vent: el Meteocat activa l'alerta a 30 comarques
-
Societat
Què és el «cohousing»: una nova tendència d’habitatge col·laboratiu s'obre pas a Catalunya
-
Societat
El temps d'aquest dijous 8 de gener: comencen a pujar les temperatures
-
Societat
Mor un home sense sostre a Barcelona... un dia després d'una altra mort al carrer a Badalona
-
Societat
El Govern retira l'obligatorietat de la mascareta a centres sanitaris per la millora de la grip
-
Societat
El Meteocat activa l'avís de perill per vent a 33 comarques
