La policia alemanya ha alliberat una menor de 8 anys que estava tancada en una habitació a casa dels seus avis materns des de pocs mesos després de néixer. La Maria, així es diu, no ha tingut contacte amb altres nens, no ha anat a la llar d'infants ni a escola, no ha anat en cotxe ni ha vist mai un bosc, segons el seu testimoni que ha compartit el diari local SauerlandKurier.
La fiscalia de la ciutat de Nord-Westfàlia, a l'oest d'Alemanya, està investigant la mare i els avis, ha informat el seu portaveu, Patrick Baron von Grotthuss. "El 23 de setembre, l'oficina de benestar juvenil del districte d'Olpe i la policia van entrar a una casa d'Attendorn i van prendre la custòdia d'una nena de vuit anys que hi vivia", va explicar el fiscal.
La Maria va néixer el 2013, filla de pares separats. Vivia amb la mare, tot i que el pare la visitava sovint. Un dia, però, la dona va informar el pare amb una nota al vidre del seu cotxe que marxava a viure a Itàlia i el pare va perdre el contacte amb les dues. Anys després, l'oficina de benestar juvenil va trobar indicis que no havien marxat.
El setembre d'aquest any, juntament amb la policia, van anar a la casa amb una ordre judicial i van descobrir les condicions com vivia la Maria. La mare i els avis materns estan acusats de privar la llibertat a la menor, un delicte pel qual podrien ingressar a presó. La nena, que no presentava senyals de desnutrició ni maltractament, però sí dificultats per caminar, ha estat reubicada amb una família adoptiva.
[plantillavirals]
Commoció a Alemanya: alliberen una nena de 8 anys retinguda a casa els avis des que era un nadó
Societat
La Maria no ha tingut contacte amb altres nens, no ha anat en cotxe ni ha vist mai un bosc
- La casa d'Attendorn, a Alemanya, on la menor estava retinguda -
- Google Maps
ARA A PORTADA
-
Política L'independentisme celebra l'amnistia i Illa avisa que amb PP i Vox no seria una realitat Bernat Surroca Albet
-
Política On eren, on són i on seran els quatre líders del procés amnistiats definitivament? Oriol March
-
-
-
Política Romeva celebra l'amnistia: «No demanem compensacions, sinó memòria i democràcia» Marc Orts i Cussó
Publicat el
08 de novembre de 2022 a
les 16:48
Et pot interessar
-
Societat
Els docents també agafen la bandera de l'habitatge i escalfen la vaga general
-
Societat
Barcelona i l'Hospitalet concentren onze dels quinze barris amb més estrangers de l'Estat
-
Societat
«Podries votar per l'Eliska?»: Alerta amb la nova estafa que pot robar-te el compte de WhatsApp
-
Societat
Els Mossos investiguen la troballa d'un cadàver al port d'Arenys de Mar
-
Societat
La nova baixa per menopausa: qui la podrà demanar, requisits i quant es cobrarà
-
Societat
Un pla tècnic de l’Ajuntament planteja enderrocar 1.800 pisos al Besòs com un dels escenaris possibles
