El servei de vigilància epidemiològica de les Terres de l'Ebre ha confirmat aquest dimarts un brot de coronavirus a Alcanar, amb el focus en una festa realitzada en una casa particular per un grup de joves.
Actualment, hi ha tres positius registrats i les autoritats estan realitzant el seguiment a 34 contactes. El primer cas que va presentar símptomes va fer-ho el passat dimecres, 27 de juny. Fins ara, no hi ha cap cas hospitalitzat i els contactes es troben en aïllament pendents dels resultats de les proves PCR que se'ls han realitzat.
Segons els informes del servei de vigilància epidemiològica, els factors contribuents al contagi del virus haurien estat no seguir les recomanacions bàsiques: el distanciament físic i l'ús de la mascareta.
Des del la Regió Sanitària Terres de l'Ebre insisteixen en la necessitat de fer compliment de les recomanacions bàsiques per tal d'evitar la transmissió de la Covid-19.
Confirmat un brot a Alcanar per una festa en una casa particular
Hi ha tres positius detectats i s'està fent seguiment a una trentena de contactes
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de juliol de 2020 a
les 19:15
Et pot interessar
-
Societat
L'exèrcit britànic envia metges en paracaigudes a una illa remota per un possible cas d'hantavirus
-
Societat
Un dels espanyols en quarantena a Madrid dona positiu en hantavirus
-
Societat
Dins d'una assemblea docent amb mossos infiltrats: «Les seves respostes tenien molt poca veracitat»
-
Societat
L'advocada de Rosa Peral renuncia al cas: «No li he transmès bé les prioritats del que havíem de fer»
-
Societat
Barcelona creixerà fins a les 35.500 places als cursos per aprendre català, un nou rècord a la ciutat
-
Societat
Els sindicats educatius portaran la infiltració policial als tribunals
