El servei de vigilància epidemiològica de les Terres de l'Ebre ha confirmat aquest dimarts un brot de coronavirus a Alcanar, amb el focus en una festa realitzada en una casa particular per un grup de joves.
Actualment, hi ha tres positius registrats i les autoritats estan realitzant el seguiment a 34 contactes. El primer cas que va presentar símptomes va fer-ho el passat dimecres, 27 de juny. Fins ara, no hi ha cap cas hospitalitzat i els contactes es troben en aïllament pendents dels resultats de les proves PCR que se'ls han realitzat.
Segons els informes del servei de vigilància epidemiològica, els factors contribuents al contagi del virus haurien estat no seguir les recomanacions bàsiques: el distanciament físic i l'ús de la mascareta.
Des del la Regió Sanitària Terres de l'Ebre insisteixen en la necessitat de fer compliment de les recomanacions bàsiques per tal d'evitar la transmissió de la Covid-19.
Confirmat un brot a Alcanar per una festa en una casa particular
Hi ha tres positius detectats i s'està fent seguiment a una trentena de contactes
ARA A PORTADA
-
-
Sánchez aïlla el cas Ábalos per resistir a la Moncloa davant la pressió de la dreta: «És el nexe corruptor» Bernat Surroca Albet
-
Junts recepta a Sánchez que faci un Mas i s'obre a votar un nou president del PSOE Bernat Surroca Albet
-
Les agendes de Zapatero documenten contactes amb Cerdán i viatges a Zúric en plena negociació amb Junts Redacció
-
Publicat el
07 de juliol de 2020 a
les 19:15
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen un tiroteig en un pis al barri del Born
-
Societat
La Fiscalia atribueix al pare del nadó maltractat un delicte d’homicidi en grau de temptativa
-
Societat
Alerta alimentària per salmonel·la en un fuet venut a Catalunya
-
Societat
Suspesa la circulació de la línia R3 de Rodalies per un incendi proper a la via a Granollers-Canovelles
-
Societat
La guia pràctica de Joan Anton Català per gaudir de l'«eclipsi del segle» a Catalunya
-
Societat
La flama del Canigó aviva les fogueres de tot Catalunya
