Dèiem aquest dissabte que els hospitals catalans comencen a oxigenar-se gràcies al descens de pacients ingressats a planta que va registrar Salut. I és que ara per ara n'hi ha 1.154, dotze més que ahir. A les UCI, continua el degoteig de malalts crítics: en les últimes 24 hores, Salut n'ha declarat 8 menys, fins als 410.
[estatcovid]
En l'últim balanç de contagis se n'han notificat 682, que situen el total des de l'inici de la pandèmia en 961.323. Pel que fa a les defuncions, se'n lamenten 15 més: 23.361 persones han mort a Catalunya pel coronavirus des de l'inici de la pandèmia.
L'RT es baixa fins a 0,84, i el risc de rebrot segueix disminuint, avui 12 punts, fins als 181. El 5,88% de les proves que s'han fet la darrera setmana han donat positiu. La incidència acumulada a 14 dies passa de 241,17 a 229,19, mentre que a set dies passa de 104,36 a 98,81.
Mentrestant, la campanya de vacunació avança lentament, tot i que ja es nota l'interès de finals d'estiu. 26.464 catalans han completat la seva pauta en les darreres 24 hores, mentre que 9.129 han rebut la seva primera dosi. Ara, té almenys una punxada una dosi el 81,6% dels catalans majors de 16 anys, mentre que el 77,4% ja tenen la pauta completa.
[estatvacuna]
[plantillacoronavirus]
Continua el degoteig de pacients a les UCI Covid
En les últimes 24 hores s'han registrat 12 nous ingressos a planta i els malalts crítics s'han reduït fins als 410

- Personal sanitari de l'Hospital del Mar, atenent un pacient a l'UCI -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Les dessaladores continuaran funcionant a ple rendiment malgrat la fi de la sequera Arnau Urgell i Vidal
-
El Govern es personarà en el cas de la menor tutelada i anuncia una «transformació» a la DGAIA Redacció
-
-
El Govern crearà una direcció general d'IA i habilitarà un nou portal de subvencions per reduir terminis Redacció
-
Publicat el 29 d’agost de 2021 a les 08:07
Et pot interessar
-
Societat Noms inventats als carrers de Barcelona
-
Societat El Pla de Barris a Ciutat Vella: de formar veïns per rehabilitar finques a reforços educatius
-
Societat Un centenar de professors renuncia a corregir els exàmens de selectivitat
-
Societat Els delictes sexuals creixen un 12,5% a Catalunya durant els primers mesos del 2025
-
Societat Els investigats per l'herència de Pere Mir defensen que van complir la seva voluntat
-
Societat Un simulacre d'accident de tramvia a Barcelona avalua la resposta a sinistres amb moltes víctimes