Controlat l'incendi a la Jonquera que ha obligat a tallar l'AP-7

El foc ha cremat una superfície estimada de 3.800 metres quadrats

Publicat el 04 d’agost de 2018 a les 15:58
L'incendi de vegetació a la Jonquera (Alt Empordà) que ha obligat a tallar la part francesa de l'autopista AP-7 en els dos sentits de la marxa, així com l'N-II en sentit nord, ja està controlat. El foc s'ha iniciat pels volts de les 17 hores per causes que es desconeixen i s'estima que ha cremat uns 3.800 metres quadrats, segons confirmen els Agents Rurals. A les 19:30h aproximadament ja s'ha obert el trànsit a tota l'AP-7, que només quedava per fer circular la carretera a la frontera francesa.
  Els Bombers treballen per apagar-lo amb deu dotacions terrestres i sis mitjans aeris. En concret, dos vehicles del GEPIF (grup especial de prevenció d'incendis forestals) més tres patrulles i el cap d'àrea bàsica d'Agents Rurals. A les tasques d'extinció també s'hi ha sumat diverses Agrupacions de Defensa Forestal (ADF) i el cos de Pompiers de França.

De moment els Mossos han tallat la circulació de l'autopista per precaució i s'han format algunes cues. A la zona també hi està treballant la Policia Local de La Jonquera.