Els Bombers han donat per controlat l'incendi forestal de Calafell a tres quarts de cinc de la tarda i segons les darreres dades aportades pel cos d'Agents Rurals, el foc hauria cremat 9,6 hectàrees de pi blanc i matoll.
Al llarg de la nit i de la jornada d'avui, una desena de dotacions terrestres han estat treballant en l'incendi que es trobava estabilitzat des d'aquest dilluns al vespre. El foc, que va afectar una zona de vegetació entre les urbanitzacions de Mas Mel i Bellamar, va ser combatut amb 36 efectius dels bombers -27 dotacions terrestres i 9 mitjans aeris. Fins al lloc també s'hi van desplaçar Mossos d'Esquadra, Agents Rurals, membres de les Agrupacions de Defensa Forestal (ADF), Policia Local, de SEM (Sistema d'Emergències Mèdiques) i voluntaris de Protecció Civil de l'AVPC Calafell.
L'incendi, segons l'alcalde de Calafell, Ramon Ferré, ha estat provocat, ja que s'haurien registrat diferents focus que han acabat convertint-se en un. El batlle diu que uns veïns van trucar als serveis d'emergències per denunciar que hi havia tres motoristes calant foc al bosc.
Controlat l'incendi de Calafell després de cremar 9,6 hectàrees
L'alcalde de Calafell, Ramon Ferré, assegura que el foc hauria estat provocat
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’agost de 2016 a
les 16:24
Et pot interessar
-
Societat
Feina nova, vida nova: es busquen treballadors al poble més alt de Catalunya
-
Societat
Dispositiu policial a l'àrea de Barcelona i el Penedès contra una banda transnacional implicada en el tràfic d'haixix
-
Societat
Collboni destapa la idea de la nova plataforma marina al Fòrum (i encaixa crítiques veïnals i polítiques)
-
Societat
Mouliaá lamenta el canvi de criteri de la Fiscalia en la causa contra Errejón i diu que anirà «fins al final»
-
Societat
Catalunya ha perdut un de cada quatre pisos turístics entre 2020 i 2025
-
Societat
Els sindicats desconvoquen la vaga ferroviària
