Els Bombers han donat per controlat l'incendi forestal de Calafell a tres quarts de cinc de la tarda i segons les darreres dades aportades pel cos d'Agents Rurals, el foc hauria cremat 9,6 hectàrees de pi blanc i matoll.
Al llarg de la nit i de la jornada d'avui, una desena de dotacions terrestres han estat treballant en l'incendi que es trobava estabilitzat des d'aquest dilluns al vespre. El foc, que va afectar una zona de vegetació entre les urbanitzacions de Mas Mel i Bellamar, va ser combatut amb 36 efectius dels bombers -27 dotacions terrestres i 9 mitjans aeris. Fins al lloc també s'hi van desplaçar Mossos d'Esquadra, Agents Rurals, membres de les Agrupacions de Defensa Forestal (ADF), Policia Local, de SEM (Sistema d'Emergències Mèdiques) i voluntaris de Protecció Civil de l'AVPC Calafell.
L'incendi, segons l'alcalde de Calafell, Ramon Ferré, ha estat provocat, ja que s'haurien registrat diferents focus que han acabat convertint-se en un. El batlle diu que uns veïns van trucar als serveis d'emergències per denunciar que hi havia tres motoristes calant foc al bosc.
Controlat l'incendi de Calafell després de cremar 9,6 hectàrees
Societat
L'alcalde de Calafell, Ramon Ferré, assegura que el foc hauria estat provocat
ARA A PORTADA
-
Terra Els oceans mai havien estat tan calents: «Entrem en un territori desconegut» Arnau Urgell i Vidal
-
Terra Nova onada de calor a Catalunya? El Meteocat adverteix d'un llarg període de temperatures elevades Arnau Urgell i Vidal
-
Política La Generalitat creua els dits perquè la fragilitat de Sánchez no entorpeixi la reforma del finançament Bernat Surroca Albet
-
Societat El Govern replanteja l'oficina de la renda bàsica universal i en reubica el director Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
23 d’agost de 2016 a
les 16:24
Et pot interessar
-
Societat «Com feia la meva tia»: Albert Batlle envia els barcelonins al Corte Inglés per refugiar-se de la calor
-
Societat Gairebé el 90% dels funcionaris docents obté la primera plaça escollida per al curs vinent
-
Societat
Així serà la nova xarxa de Rodalies i Regionals: noves línies, perllongacions i millors freqüències
-
Societat El Parlament aprovarà la reclassificació professional del personal laboral d'atenció educativa
-
Societat
FGC convoca 42 places de maquinista per a la futura línia R-Aeroport
-
Societat
Desconvocada la vaga de les bugaderies industrials prevista per al 6 i 7 de juliol
