Els Bombers han donat per controlat l'incendi forestal de Calafell a tres quarts de cinc de la tarda i segons les darreres dades aportades pel cos d'Agents Rurals, el foc hauria cremat 9,6 hectàrees de pi blanc i matoll.
Al llarg de la nit i de la jornada d'avui, una desena de dotacions terrestres han estat treballant en l'incendi que es trobava estabilitzat des d'aquest dilluns al vespre. El foc, que va afectar una zona de vegetació entre les urbanitzacions de Mas Mel i Bellamar, va ser combatut amb 36 efectius dels bombers -27 dotacions terrestres i 9 mitjans aeris. Fins al lloc també s'hi van desplaçar Mossos d'Esquadra, Agents Rurals, membres de les Agrupacions de Defensa Forestal (ADF), Policia Local, de SEM (Sistema d'Emergències Mèdiques) i voluntaris de Protecció Civil de l'AVPC Calafell.
L'incendi, segons l'alcalde de Calafell, Ramon Ferré, ha estat provocat, ja que s'haurien registrat diferents focus que han acabat convertint-se en un. El batlle diu que uns veïns van trucar als serveis d'emergències per denunciar que hi havia tres motoristes calant foc al bosc.
Controlat l'incendi de Calafell després de cremar 9,6 hectàrees
L'alcalde de Calafell, Ramon Ferré, assegura que el foc hauria estat provocat
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’agost de 2016 a
les 16:24
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen per rescatar quatre menors atrapats a l'antic hospital d'Esparreguera
-
Societat
«Si vols reduir la desigualtat, també has de posar impediments a les segones residències»
-
Societat
Cues quilomètriques a l'AP-7 per un accident i un camió avariat
-
Societat
Tornen les parteres tradicionals: «El part ha de ser una experiència vital, no un acte clínic»
-
Societat
El fenomen dels portals de subvencions: quan la transparència alimenta la demagògia
-
Societat
Barcelona descobreix una placa en memòria de Carmen de Mairena
