Finalment els bombers han aconseguit aturar els dos incendis forestals declarats aquesta nit a la Catalunya Nord. Un primer incendi, declarat aquest dimarts a la tarda al nord de Perpinyà, i un altre a les rodalies de Cotlliure i Portvendres, que segons France Press va obligar a desallotjar uns 150 veïns de la zona, que han passat la nit repartits entre hotels i el poliesportiu de Cotlliure.
L'incendi que ha cremat unes 250 hectàrees, aquest matí tots els veïns ja han pogut tornar a casa després que els bombers declaressin el foc per controlat.
Controlats dos incendis forestals a la Catalunya Nord
Han cremat unes 250 hectàrees entre Perpinyà,Cotlliure i Portvendres
ARA A PORTADA
-
Els cinc catalans del creuer amb un brot d'hantavirus faran quarantena en un hospital militar de Madrid Marc Orts i Cussó
-
-
-
«Catalunya està amb el Papa»: Illa escalfa motors de cara a la visita de Lleó XIV Pep Martí i Vallverdú
-
Estadi Olímpic, Montserrat, la Sagrada Família i una presó: l'agenda catalana del papa Lleó XIV Marc Orts i Cussó
Publicat el
10 d’agost de 2011 a
les 17:09
Et pot interessar
-
Societat
Un mort i una ferida greu en un xoc frontal a l'N-II, al pas per Malgrat de Mar
-
Societat
Un mes de vagues educatives: continua el torcebraç per desfer «l'enroc» del Govern
-
Societat
CCOO es nega a modificar l'acord amb el Govern però intenta sumar-hi els sindicats crítics
-
Societat
L’ERO de Nestlé afectarà almenys 178 treballadors a Catalunya
-
Societat
Investiguen una presumpta agressió sexual al Raval a Barcelona
-
Societat
Nou pacte per rehabilitar el Besòs: Generalitat i Ajuntament de Barcelona prometen 415 milions en 10 anys
