Un autocar sense ocupants ha cremat aquest diumenge a la tarda a la N-II al seu pas per Tordera (Maresme), segons han informat els Bombers de la Generalitat.
El foc no ha causat ferits i ha cremat una petita superfície de matolls al costat de la carretera.
Els fets s'han produït a les quatre de la tarda i ha obligat a tallar momentàniament la via entre els quilòmetres 683 i 685, punt on s'ha produït l'incendi. Fins al lloc del sinistre s'hi han desplaçat tres dotacions dels Bombers de la Generalitat. Pel que fa el conductor de l'autocar, ha resultat il·lès.
A tres quarts de sis d'aquesta tarda, hi havia retencions en aquest punt, tot i que ja es dóna pas alternatiu, segons informa el Servei Català de Trànsit.
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de setembre de 2010 a les 16:17
Et pot interessar
-
Societat
El temps del cap de setmana del 13 i 14 de desembre: cels ennuvolats i poques pluges
-
Societat
Estrelles, colors i català: un recorregut pels llums de Nadal a Barcelona
-
Societat
Embolic per un edifici al centre de Barcelona: les acusacions de «pelotazo» frenen els plans de Collboni
-
Societat
Fira de Barcelona preveu tancar l’exercici de 2025 amb un nou «rècord» de 350 milions d’ingressos
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de desembre
-
Societat
Els fills d'Isak Andic l'homenatgen amb una carta: «Era un pare proper i afectuós»
