Un autocar sense ocupants ha cremat aquest diumenge a la tarda a la N-II al seu pas per Tordera (Maresme), segons han informat els Bombers de la Generalitat.
El foc no ha causat ferits i ha cremat una petita superfície de matolls al costat de la carretera.
Els fets s'han produït a les quatre de la tarda i ha obligat a tallar momentàniament la via entre els quilòmetres 683 i 685, punt on s'ha produït l'incendi. Fins al lloc del sinistre s'hi han desplaçat tres dotacions dels Bombers de la Generalitat. Pel que fa el conductor de l'autocar, ha resultat il·lès.
A tres quarts de sis d'aquesta tarda, hi havia retencions en aquest punt, tot i que ja es dóna pas alternatiu, segons informa el Servei Català de Trànsit.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de setembre de 2010 a
les 16:17
Et pot interessar
-
Societat
Sant Miquel del Fai tanca almenys fins dimarts per risc de despreniments per pluja intensa
-
Societat Un accident de trànsit a Mataró entre cinc turismes i una motocicleta acaba amb almenys vuit ferits, un crític
-
Societat
Educació parla ara d'una «confusió» per justificar el fiasco de les proves PISA
-
Societat Adif dona per reparat l'esvoranc de Montcada
-
Societat
Els socorristes reclamen més recursos davant l'augment dels ofegaments: «Ens sentim desemparats»
-
Societat
Catalunya i el Vietnam reforcen la cooperació en innovació amb un nou acord empresarial
