El popular xef Dabiz Muñoz, reconegut com el millor cuiner del món per la llista de The Best Chef Awards el 2021, acostuma a ser notícia. Recentment ha estat protagonista als mitjans per la creació d'un gaspatxo tan calòric com un menú del McDonald's, i també per l'elaboració del sandvitx de «chicken teriyaki» amb Rosalía.
En aquesta ocasió, el cuiner madrileny, que té el restaurant GoXO a Barcelona, ha reaparegut al debat públic amb una entrevista a l'edició italiana de la revista Vanity Fair. "Pagar 365 euros per un àpat no és cosa de rics", afirma el xef, que cobra aquesta quantitat pel menú al seu restaurant de tres estrelles Michelin DiverXO.
Muñoz argumenta que "un Ferrari és per als rics, un hotel de cinc estrelles, un iot...", però en canvi assegura que "si estalvies durant uns mesos, pots anar a qualsevol restaurant del món". El xef fins i tot va un pas més enllà i apunta que "la bona cuina és l'experiència de luxe més assequible que es pot viure avui".
Ho compara amb esdeveniments com un concert de Harry Styles "que val de 300 a 600 euros" o un Reial Madrid - Juventus de Champions, on "una entrada es paga a partir de 250 euros", cosa que per ell no vol dir que el futbol sigui per a rics. "Són maneres diferents de veure les experiències", conclou.
[plantillavirals]
Dabiz Muñoz: «Pagar 365 euros per un àpat no és cosa de rics»
El mediàtic xef creu que qualsevol persona pot pagar el preu del menú del seu restaurant "estalviant uns mesos"

- El xef Daviz Muñoz, en la presentació del projecte -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Habitatge i llengua blinden el matrimoni Sánchez-Illa mentre Ayuso tasta els límits de la crispació Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Ayuso marxa de la conferència de presidents igual que ha entrat: amb un al·legat catalanòfob Sara Escalera / Bernat Surroca
-
El govern espanyol assegura que l'actitud d'Ayuso contra el català i el basc ha «trencat» el PP Bernat Surroca / Sara Escalera
-
Mazón demana a Sánchez que convoqui eleccions mentre es nega a assumir responsabilitats per la dana Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Publicat el 29 d’agost de 2022 a les 17:54
Et pot interessar
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques
-
Societat Evacuats els 70 passatgers d'un tren avariat dins d'un túnel a Sitges
-
Societat La guerra pel tabac del futur: «alternatives sense fum» versus regulació
-
Societat Dos camions accidentats compliquen la circulació a l'AP-7 en l'operació sortida del pont
-
Societat Les entitats ecologistes es reactiven davant d'una possible proposta d'ampliació de l'aeroport del Prat