El popular xef Dabiz Muñoz, reconegut com el millor cuiner del món per la llista de The Best Chef Awards el 2021, acostuma a ser notícia. Recentment ha estat protagonista als mitjans per la creació d'un gaspatxo tan calòric com un menú del McDonald's, i també per l'elaboració del sandvitx de «chicken teriyaki» amb Rosalía.
En aquesta ocasió, el cuiner madrileny, que té el restaurant GoXO a Barcelona, ha reaparegut al debat públic amb una entrevista a l'edició italiana de la revista Vanity Fair. "Pagar 365 euros per un àpat no és cosa de rics", afirma el xef, que cobra aquesta quantitat pel menú al seu restaurant de tres estrelles Michelin DiverXO.
Muñoz argumenta que "un Ferrari és per als rics, un hotel de cinc estrelles, un iot...", però en canvi assegura que "si estalvies durant uns mesos, pots anar a qualsevol restaurant del món". El xef fins i tot va un pas més enllà i apunta que "la bona cuina és l'experiència de luxe més assequible que es pot viure avui".
Ho compara amb esdeveniments com un concert de Harry Styles "que val de 300 a 600 euros" o un Reial Madrid - Juventus de Champions, on "una entrada es paga a partir de 250 euros", cosa que per ell no vol dir que el futbol sigui per a rics. "Són maneres diferents de veure les experiències", conclou.
[plantillavirals]
Dabiz Muñoz: «Pagar 365 euros per un àpat no és cosa de rics»
El mediàtic xef creu que qualsevol persona pot pagar el preu del menú del seu restaurant "estalviant uns mesos"
- El xef Daviz Muñoz, en la presentació del projecte -
- ACN
ARA A PORTADA
-
«Junts no es pot permetre el luxe de renunciar a governar en tots els àmbits» Pere Fontanals | Oriol March
-
Bacardit i Perramon segellen l'aliança per «recuperar» Manresa: els detalls del «Pacte de la Llum» Pere Fontanals
-
L'efecte Perramon: Aliança Catalana es queda sense el seu «candidat somiat» a Manresa Pere Fontanals
-
-
Publicat el
29 d’agost de 2022 a
les 17:54
Et pot interessar
-
Societat
Detenen un home a Barcelona investigat per cinc robatoris violents comesos en 48 hores
-
Societat
El Govern defensa el compromís de Catalunya amb «els drets de les dones de tot el món» pel 8-M
-
Societat
Mor un jove atropellat per una moto a Cornellà de Llobregat
-
Societat
La xarxa ferroviària continuarà amb més de 200 limitacions temporals de velocitat la setmana vinent
-
Societat
Condemnen un cambrer que es va negar a atendre dues clientes per la seva orientació sexual
-
Societat
Les sis noves figures femenines dels carrers de Barcelona
