El xef d'alta cuina i millor cuiner del món durant tres anys consecutius, Dabiz Muñoz, tanca el seu restaurant a Barcelona. El GoXo va obrir ara fa dos anys, després de la pandèmia, i era el primer projecte del madrileny més enllà de la capital de l'Estat. Ara bé, Muñoz no vol marxar encara de la capital catalana i ha sortit a tancar els rumors.
Tot plegat sorgeix arran de la fi de la relació laboral entre el GoXo i l'hotel NH Collection Constanza de Barcelona, on s'ubicava fins ara el restaurant, al barri de les Corts. El local va treballar primer amb el repartiment a domicili en un període encara complicat per la pandèmia i posteriorment es va establir com a restaurant físic.
[noticiadiari]2/255740[/noticiadiari]
Però el comiat no és definitiu. Tal com ha explicat el cuiner a través de El Periódico, el negoci no marxa de manera definitiva de Barcelona i ja treballa per trobar un nou espai per al GoXo abans de l'estiu. Es produeix la casualitat que el cuiner també canvia la ubicació del Diverxo de Madrid, amb tres estrelles Michelin, i que també deixa un hotel NH.
[noticiadiari]2/252838[/noticiadiari]
Cal recordar que Muñoz és un prestigiós i conegut xef arreu del món, de fet, aquest mateix 2023 va ser guardonat com el millor cuiner del món en els Best Chef Award. El xef madrileny destaca per la seva creativitat i capacitat per experimentar amb diferents ingredients provinents d'incomptables indrets. De fet, sempre ha deixat clar la seva tendència a oferir noves experiències als comensals dels seus restaurants.
[plantillavirals]
Dabiz Muñoz tanca el seu restaurant a Barcelona
El xef madrileny no vol marxar de la capital catalana i espera trobar un nou espai per al Goxo abans de l'estiu
- El xef Daviz Muñoz, en la presentació del projecte a Barcelona | ACN -
- | ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de gener de 2024 a
les 15:58
Actualitzat el
02 de gener de 2024 a les
16:13
Et pot interessar
-
Societat
Cinc morts i un desaparegut en trencar-se una passarel·la a Santander
-
Societat
La proposta d'acord entre Educació i els professors es consultarà de manera pionera a tots els docents
-
Societat
Renfe tindrà una companyia de busos pròpia per quan els trens no funcionin
-
Societat
Educació presenta un nou impuls per arreglar escoles: planteja recuperar els nivells d'inversió de fa 20 anys
-
Societat
Les dones continuen sent les principals responsables de les cures de la gent gran
-
Societat
El govern d'Albiol a Badalona també fa el pas: anuncia la intenció de prohibir els pisos turístics
