Els Mossos d’Esquadra van detenir dijous passat a Olivella (Garraf), dos homes de nacionalitat italiana, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública per possessió de marihuana. La policia va realitzar quatre registres a diferents domicilis del municipi i van decomissar 1.900 plantes de marihuana, 200 esqueixos, 2.000 llavors, 1kg de cabdells, 8 peces de haixix i 2 grams de cocaïna, com també aparells d’il·luminació pel cultiu de les plantes.
Aquesta investigació va començar fa uns mesos, quan es va detectar una doble escomesa i una connexió directa a la xarxa elèctrica que no facturava cap consum. Segons han confirmat fonts policials a Nació Sitges, un dels investigats és un dirigent d’un club cànnabic a Sant Boi de Llobregat.
En tot l’operatiu hi van participar fins a 30 efectius, entre agents dels serveis de la Unitat d’Investigació, Seguretat Ciutadana i agents no uniformats dels Mossos d’Esquadra; a més de membres de la policia local d’Olivella. Els dos detinguts van passar a disposició judicial ahir divendres i posteriorment el jutge va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
Decomissades 1.900 plantes de marihuana a Olivella, al Garraf
Les actuacions es van dur a terme en quatre domicilis el passat dijous i de moment s'han detingut dues persones
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de desembre de 2016 a les 19:11
Et pot interessar
-
Societat Troben un cadàver en un descampat entre Badalona i Santa Coloma de Gramenet
-
Societat Una conductora perd el control del cotxe i atropella una vianant a la Via Augusta de Barcelona
-
Societat Problemes a Rodalies: incidències a les línies R4 i R8
-
Societat El temps d'aquest dilluns 2 de juny: set comarques en alerta enmig d'un canvi de temps fugaç
-
Societat Set comarques, en alerta meteorològica per pluges intenses aquest diumenge
-
Societat Milers de persones participen en la primera Cursa Antiracista a Barcelona