El raper lleidatà Pau Rivadulla, conegut artísticament com a Pablo Hasél, ha estat denunciat aquest dijous després que la Guàrdia Urbana de Lleida l'hagi enxampat fent pintades en edificis de Lleida, algunes d'elles contra l'alcalde Àngel Ros. Els agents han denunciat el cantant per un delicte de danys a béns immobles i en contra del patrimoni històric ja que Hasél ha fet pintades al Palau Episcopal.
La policia local ha rebut l'avís de matinada. Se'ls ha informat que dos joves estaven fent pintades amb esprai a l'avinguda Alcalde Areny. Abans d'arribar-hi, els policies han localitzat els nois a la LL-11, que han llançat la pintura i han marxat corrents, en veure'ls. La policia, però, els ha acabat enxampant després d'una persecució.
Abans de ser trobats, Hasél i el seu company ja havien fet diverses pintades en carrers com la rambla Aragó, l'avinguda Madrid o la República del Paraguay.
Denunciat el raper Pablo Hasél per fer pintades en edificis de Lleida contra Àngel Ros
Societat
El cantant ha estat aturat per la Guàrdia Urbana de matinada després d'una persecució
ARA A PORTADA
-
Societat La Generalitat no sap quants pisos protegits a Catalunya són de propietat i quants de lloguer David Cobo
-
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
Publicat el
07 d’abril de 2016 a
les 21:52
Et pot interessar
-
Societat Un robatori de cable provoca retards de 15 minuts en l’alta velocitat entre Barcelona i Madrid
-
Societat
Sant Fèlix viu una diada històrica i veu descarregar el primer pilar de 9 amb folre, manilles i puntals
-
Societat
Més pressió després de tres mesos de vaga: per què dimarts poden tancar totes les biblioteques de Barcelona?
-
Societat Adif preveu recuperar l'alta velocitat entre Girona i Barcelona «a mitja tarda»
-
Societat
Tenir cura d'una persona amb Alzheimer: «Fa sis anys que no tinc marit»
-
Societat
El martell de plata: la tradició extrema per comprovar que un Papa està mort
