La Guàrdia Urbana de Barcelona (GUB) ha denunciat un conductor que circulava a 203 km/h per la ronda de Dalt en un tram limitat a 80. La infracció a la B-20 es va produir el dimecres 1 de març a les 02.39 hores de la matinada, en direcció Besòs, segons ha detallat la GUB.
Concretament, el vehicle va ser enxampat al quilòmetre 7,4 de la ronda de Dalt, entre les sortides 8 (túnels de Vallvidrera) i 7 (Tibidabo). El conductor ha estat denunciat penalment en superar àmpliament la velocitat màxima permesa en aquesta via urbana.
La GUB ha fet un tuit amb una foto del cotxe infractor i ha recordat que la velocitat excessiva dificulta el control del vehicle, disminueix el camp visual i augmenta la distància de frenada i la gravetat de les lesions.
Denunciat un conductor que anava a 203 km/h per la ronda de Dalt en un tram de 80
Societat
La infracció es va produir el dimecres 1 de març a la matinada, en direcció Besòs
- Ronda de Dalt -
- Gala Espín
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de març de 2022 a
les 17:16
Et pot interessar
-
Societat
Mor un menor de 16 anys en un accident a la C-1415a a Castellar del Vallès
-
Societat
Niubó busca rebaixar el malestar dels mestres abans del nou curs: «Les reunions són molt constructives»
-
Societat
Descartat el cas sospitós de febre hemorràgica de Crimea-Congo detectat a Catalunya
-
Societat
El Sindicat de Llogateres posa condicions per avalar la llei contra l'especulació
-
Societat
Controlat l'incendi de la Catalunya Nord després de més d'una setmana
-
Societat
Regular els lloguers dels locals comercials a Barcelona: una proposta sense fórmula
