La Guàrdia Urbana de Barcelona (GUB) ha denunciat un conductor que circulava a 203 km/h per la ronda de Dalt en un tram limitat a 80. La infracció a la B-20 es va produir el dimecres 1 de març a les 02.39 hores de la matinada, en direcció Besòs, segons ha detallat la GUB.
Concretament, el vehicle va ser enxampat al quilòmetre 7,4 de la ronda de Dalt, entre les sortides 8 (túnels de Vallvidrera) i 7 (Tibidabo). El conductor ha estat denunciat penalment en superar àmpliament la velocitat màxima permesa en aquesta via urbana.
La GUB ha fet un tuit amb una foto del cotxe infractor i ha recordat que la velocitat excessiva dificulta el control del vehicle, disminueix el camp visual i augmenta la distància de frenada i la gravetat de les lesions.
Denunciat un conductor que anava a 203 km/h per la ronda de Dalt en un tram de 80
La infracció es va produir el dimecres 1 de març a la matinada, en direcció Besòs

- Ronda de Dalt -
- Gala Espín
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de març de 2022 a les 17:16
Et pot interessar
-
Societat Unes 3.000 persones es manifesten a Barcelona per l'Orgull LGTBI+ al marge de «la comercialització del Pride»
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»
-
Societat El Govern reivindica la conquesta de drets LGTBI+ contra qui vol «tornar a la negra nit»
-
Societat Què és la meningitis vírica, la infecció que pateix Aitana Bonmatí?
-
Societat «Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim»
-
Societat Àngels Esteller deixa l'acta de regidora del PP a Barcelona per centrar-se al Parlament