L'aparador de la pastisseria Santacana de Valls ha aparegut amb pintades aquest dimecres al matí. Com han denunciat els propietaris a través de les xarxes socials, tota la façana de l'establiment i les vidrieres han estat ratllades amb esprai gris.
Els responsables de la pastisseria han compartit un vídeo on mostren les pintades sota la frase "La nit de Nadal els espanyols s'han divertit pel carrer de la Cort". Vinculen aquesta acció incívica amb els cartells de llibertat per als presos polítics i els llaços grocs que tenen a les portes i l'aparador.
L'Ajuntament, a través del regidor de Turisme i Comerç de Valls, i delegat del Govern a Tarragona, Òscar Peris, s'ha posat a disposició dels amos de la pastisseria.
Denuncien que grups espanyolistes han pintat una pastisseria a Valls
Societat
L'establiment ha aparegut ple de pintades aquest matí
ARA A PORTADA
-
Política Lluís Puig porta la determinació de l'exili al Parlament: «Res no acaba avui» Lluís Girona Boffi
-
Política En català, per imperatiu legal i «pel mandat de l'1-O»: així ha recollit Comín l'acta d'eurodiputat a Madrid Oriol March
-
-
-
Política Vox designa com a candidat per Tarragona el 29-N un barceloní amb passat neonazi i pendent de judici TarragonaDigital
Publicat el
26 de desembre de 2018 a
les 18:55
Et pot interessar
-
Societat
El virus que només afectava animals arriba als humans: mor el primer infectat a França
-
Societat
L’incendi d’un cotxe talla un carril a l’A-2 en sentit Barcelona i provoca retencions
-
Societat
Catalunya millora en igualtat de gènere als llocs de poder, però manté l'alta segregació laboral
-
Societat
Primer pas d'aliança entre ciutats a l'Estat per «reforçar» la mirada metropolitana
-
Societat
Vols ser patge reial a la Cavalcada de Barcelona del 2027? Tot el que has de saber per participar-hi
-
Societat
Barcelona vol «accelerar» l'ampliació de la xarxa de dipòsits pluvials després de «sobreviure» als aiguats
