L'aparador de la pastisseria Santacana de Valls ha aparegut amb pintades aquest dimecres al matí. Com han denunciat els propietaris a través de les xarxes socials, tota la façana de l'establiment i les vidrieres han estat ratllades amb esprai gris.
Els responsables de la pastisseria han compartit un vídeo on mostren les pintades sota la frase "La nit de Nadal els espanyols s'han divertit pel carrer de la Cort". Vinculen aquesta acció incívica amb els cartells de llibertat per als presos polítics i els llaços grocs que tenen a les portes i l'aparador.
L'Ajuntament, a través del regidor de Turisme i Comerç de Valls, i delegat del Govern a Tarragona, Òscar Peris, s'ha posat a disposició dels amos de la pastisseria.
Denuncien que grups espanyolistes han pintat una pastisseria a Valls
Societat
L'establiment ha aparegut ple de pintades aquest matí
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de desembre de 2018 a
les 18:55
Et pot interessar
-
Societat
El voltor comú
-
Societat
Renfe suspèn trens de llarga distància per l'amenaça del temporal
-
Societat
Brussel·les ofereix més de 40.000 bitllets de tren gratis per als joves de 18 anys
-
Societat
Barcelona demana «més concreció» a la DGT per complir la nova norma dels semàfors
-
Societat
El pare del nadó maltractat admet que li podria haver fet mal de forma inconscient
-
Societat
Suspès el primer desnonament pel «decret Maricarmen» al barri de Sant Andreu
