L'aparador de la pastisseria Santacana de Valls ha aparegut amb pintades aquest dimecres al matí. Com han denunciat els propietaris a través de les xarxes socials, tota la façana de l'establiment i les vidrieres han estat ratllades amb esprai gris.
Els responsables de la pastisseria han compartit un vídeo on mostren les pintades sota la frase "La nit de Nadal els espanyols s'han divertit pel carrer de la Cort". Vinculen aquesta acció incívica amb els cartells de llibertat per als presos polítics i els llaços grocs que tenen a les portes i l'aparador.
L'Ajuntament, a través del regidor de Turisme i Comerç de Valls, i delegat del Govern a Tarragona, Òscar Peris, s'ha posat a disposició dels amos de la pastisseria.
Denuncien que grups espanyolistes han pintat una pastisseria a Valls
L'establiment ha aparegut ple de pintades aquest matí
Ara a portada
-
-
Política ERC avala la nova injecció de crèdit d'Illa a canvi d'incidir en la resposta als aranzels Sara Escalera
-
Política L'oficialitat del català: entre la discreció i una pròrroga de Junts a Sánchez que no és eterna Bernat Surroca Albet
-
Societat Qui serà el nou Papa? Guia per entendre els equilibris d'una decisió transcendental Pep Martí i Vallverdú
-
Publicat el 26 de desembre de 2018 a les 18:55
Et pot interessar
-
Societat Canvis al bus nocturn de l'àrea de Barcelona amb dues noves línies
-
Societat Un de cada quatre catalans rep atenció d'alguna entitat social
-
Societat La impunitat d'una discriminació lingüística a l'hospital arriba als tribunals
-
Societat Interior rebutja la protesta a l'AP-7 i redirigeix els veïns a l'N-340 a Alcanar