Antena 3 ha denunciat l'agressió d'un dels seus periodistes, Raúl García, a la protesta dels taxistes a Barcelona, avui en vaga, on estava cobrint la notícia. El reporter assegura que ha rebut diversos “impactes” i “un cop de puny a l'esquena”.
Agents de la Guàrdia Urbana han intentat separar els integrants de l'equip de televisió dels suposats agressors i finalment els han traslladat a dins d'un edifici de la universitat per evitar mals majors.
La seqüència del fets, que s'han emès en directe a través del programa Espejo Público de Susana Griso, s'han pogut viure en dos vídeos. En el primer, apareix el reporter, que explica que un “exaltat” ha llençat una llauna que ha impactat contra el càmera que l'acompanyava.
En una posterior entrevista a un dels portaveus dels taxistes, Raúl García li ha dit que denunciarien públicament aquesta agressió. I aquí han començat els aldarulls: el portaveu s'ha negat a continuar l'entrevista i un grup nombrós de taxistes ha començat a insultar el reporter i a tirar-li objectes. La tensió ha anat en augment fins que els manifestants s'han adreçat al periodista, mentre la Guàrdia Urbana intentava emportar-se'l, l'han amenaçat i li han tallat el cable de la càmera per evitar que continués emetent en directe.
A partir d'aquest moment, s'han produït escenes de preocupació al plató d'Espejo Público, ja que s'ha tallat la comunicació i no sabien què havia passat. Un cop s'ha restablert la connexió, tal com es pot observar al segon vídeo, Raúl García ha explicat que els havien boicotejat la transmissió i que els havien colpejat en diverses ocasions, tot i que no havien pogut identificar els agressors.
Denuncien una agressió a un periodista d'Antena 3 a la protesta dels taxistes a Barcelona
Publicat el 29 de juny de 2017 a les 14:10
Et pot interessar
-
Societat
Detenen un familiar de Luis Rubiales per llençar-li ous durant la presentació del seu llibre
-
Societat
El temps d'aquest divendres 14 de novembre: alerta per fortes ratxes de vent
-
Societat
Catalunya es bolca amb l'eclipsi solar total: 27 llocs segurs perquè el vegin més de 85.000 persones
-
Societat
Per què Barcelona té la primera policia local de l'Estat amb una unitat adscrita a la fiscalia?
-
Societat
La Fiscalia contradiu el Govern i veu discurs d'odi en el gag catalanòfob de Teatro Sin Papeles
-
Societat
La paraula de l'any 2025: ningú sap què vol dir
