Un incendi ha cremat completament una habitació i part d'un passadís d'un àtic situat al numero 14 del carrer de Lope de Vega a Girona. Els Bombers han informat que l'edifici constava de quatre plantes més l'àtic i que el pis que s'ha cremat és un habitatge embargat per una entitat financera però que havia estat ocupat per algunes persones que hi vivien.
El foc no ha causat cap ferit però han hagut de desallotjar diverses persones del bloc de forma preventiva. Els veïns han pogut sortit pel seu propi peu en sentir sorolls i adonar-se del fum. Els fets han succeït aquest dissabte pels volts de les quatre de la tarda i fins al lloc dels fets s’han desplaçat cinc dotacions dels Bombers que han pogut apagar les flames en tres quarts d’hora.
Desallotgen diversos veïns a causa d'un incendi en un àtic a Girona
El foc ha cremat completament una habitació i part d'un passadís de l'immoble
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de febrer de 2016 a les 19:37
Et pot interessar
-
Societat Alerta alimentària per presència d'un bacteri en un formatge venut a Catalunya
-
Societat Manel Esteller deixa la direcció de l'Institut Josep Carreras per irregularitats en la seva gestió
-
Societat De cases d’artesans a blocs de pisos
-
Societat Matí amb fortes retencions a les carreteres catalanes
-
Societat 20 detinguts i més de 160 denúncies en el novè dispositiu «Kanpai» contra la multireincidència
-
Societat El comissari d'Habitatge avala «actuar» sobre els pisos turístics i reconeix que els expats «pressionen» el mercat