Un incendi ocorregut en una de les habitacions del 3r 1a del carrer Cardenal Tedeschini 88, situat al districte de Sant Andreu de Barcelona, ha obligat els Bombers de Barcelona a desallotjar quatre pisos d'aquest edifici, que han quedat afectats per l'incendi.
En el cas de l'habitatge en el qual s'ha originat el foc, l'afectació ha estat total, mentre que en els altres tres, els danys han estat provocats per l'alta temperatura i el fum.
L'incendi s'ha produït tocats dos quarts de tres de la tarda i al lloc s'hi han desplaçat 7 dotacions de bombers i l'equip del Centre d'Urgències i Emergències Socials de Barcelona (CUESB), que han atès les 12 persones desallotjades, de les quals 3 d'una mateixa unitat familiar, que han estat allotjades pel servei d'emergències socials.
Al lloc de l'incendi també s'hi han desplaçat 4 ambulàncies del Sistema d'Emergències Mediques (SEM), que han atès i traslladat a centres hospitalaris un total de 6 persones amb afectacions lleus per inhalació de fums.
Desallotgen quatre pisos al barri de Sant Andreu per un incendi
Es desconeixen les causes de l'incendi i hi ha 9 ferits de diversa consideració
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de març de 2014 a
les 17:54
Et pot interessar
-
Societat
Renfe i els sindicats arriben a un acord: el tram de l'R4 tallat per l'accident de Gelida reobrirà la setmana que ve
-
Societat
Cues a l'AP-7 per la segona part de l'operació sortida de Setmana Santa
-
Societat
El mirador de la Torre de Collserola obre amb horari especial per Setmana Santa: dates, preus i com pujar-hi
-
Societat
Per què «no es pot» menjar carn el Divendres Sant?
-
Societat
Els astronautes d'Artemis II comencen la segona jornada després de solucionar incidents menors
-
Societat
Cues quilomètriques en la segona operació sortida per Setmana Santa
