Després de molts intents perquè marxés de casa voluntàriament, un matrimoni de jubilats de Saragossa se n'ha fartat i ha denunciat el seu fill perquè tot i que té 40 anys i feina fixa i estable, no vol independitzar-se. Durant força temps, la parella li va demanar una contraprestació econòmica per viure a casa, però ell va fer-ne cas omís.
Ara, el titular del Jutjat de Primera Instància número 19 de Saragossa ha negat que, com l'acusat defensava, tingui dret a residir a l'habitatge només pel vincle familiar que l'uneix amb els propietaris. Contràriament a això, el lletrat ha donat completament la raó al matrimoni i ha ordenat el desallotjament del fill per tal que la casa quedi "lliure, buida i expedita".
En una sentència recollida per l'agència EFE, ha quedat demostrat que l'acusat reunia tota una sèrie de condicions que feien que tingués possibilitat d'independitzar-se sense necessitat d'ocupar la casa de la família. A banda d'això, els jubilats també al·legaven en la causa que la relació amb el seu fill era "insostenible", els amenaçava constantment i l'altra filla del matrimoni no la deixava dormir amb els seus sorolls.
De fet, el maig de l'any passat ja van presentar una denúncia davant de la policia espanyola per maltractament. Tenien por, fins i tot, de ser víctimes d'una agressió que, finalment, mai ha arribat a produir-se.
[plantillavirals]
Desallotjat de casa els pares amb 40 anys, feina estable i actitud agressiva
Societat
El matrimoni de jubilats, resident a Saragossa, considera que el seu fill els ha ocupat la casa, després que li haguessin demanat durant molt temps una contraprestació econòmica que mai va arribar
- La Basílica del Pilar de Saragossa, emblema de la ciutat -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Política Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans? Bernat Castanyer Colomer
-
-
Política L'UCE evoca Muriel Casals per recuperar la unitat: «L'independentisme era guapo» Bernat Castanyer Colomer
-
Cultura La memòria d'un Jaume I polifacètic inaugura la Universitat Catalana d'Estiu Bernat Castanyer Colomer
-
Publicat el
02 de febrer de 2024 a
les 16:30
Et pot interessar
-
Societat
El SEM atén 65 persones per les altes temperatures des del 18 d’agost
-
Societat
Què passa si la IA destrueix llocs de treball?
-
Societat
Eclipsar la realitat
-
Societat
Barcelona es regira contra una manifestació ultra i l'Ajuntament interpel·la la Generalitat
-
Societat
Sants enllesteix els guarniments de festa major amb un ull posat al cel
-
Societat
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
