Una fuita de gas ha obligat a desallotjar 30 persones d'un mateix edifici aquest dijous a Manlleu (Osona). La fuita s'ha produït a les set del vespre al carrer Garcia Estrada número 26 de la població, al pis 1r 3a. Tot i que no s'han hagut de lamentar afectacions personals, els bombers han desallotjat unes 30 persones de l'edifici com a mesura preventiva.
La fuita de gas s'ha produït a la cuina del primer pis d'un immoble de deu plantes. Segons han informat els Bombers, a les vuit del vespre tots els veïns ja han pogut retornar als seus domicilis. En la tasca hi han treballat tres dotacions de bombers.
ARA A PORTADA
-
El Govern veu marge d'acord amb ERC malgrat el veto als pressupostos: «Tenim temps» Bernat Surroca Albet
-
-
Més del 60% dels catalans avala la prohibició de la compra especulativa d'habitatge Lluís Girona Boffi
-
L'Iran tanca l'estret d'Ormuz de facto i amenaça l'economia global: bombardejarà qualsevol vaixell Marc Orts i Cussó
-
La Moncloa treu pit de la posició davant la guerra a l’Iran: «La política de defensa no la fa el senyor Trump» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
10 de juny de 2010 a
les 19:50
Et pot interessar
-
Societat
El govern d'Albiol a Badalona també fa el pas: anuncia la intenció de prohibir els pisos turístics
-
Societat
Guia del 8-M 2026 a Barcelona: manifestacions, horari i recorregut
-
Societat
Les sorprenents normes de la DGT per 2026: prohibit avançar amb mal temps
-
Societat
Dispositiu dels Mossos a Barcelona i l'Hospitalet de Llobregat contra el tràfic internacional de cocaïna i haixix
-
Societat
El Turó de Montgat, el cim més petit de Catalunya
-
Societat
Un ferit en l'incendi d'una barraca entre Sant Fost de Campsentelles i la Llagosta
