Mossos i Bombers treballen en la desaparició d’un home aquest dissabte a Olot. Es tracta d’un senyor gran d’uns 80 anys que habitualment surt a passejar amb un gos “chihuhaua”. Segons les primeres informacions, se l’hauria vist per últim cop a la zona del Pla de Dalt. Es tracta d’un home sord i que parla castellà.
L'home ha sortit a passejar cap a les 14 h d'aquest dissabte. Al veure que no tornava a casa, la família ha alertat la Policia Municipal un cop s'ha fet fosc.
De moment, no s’ha pogut activar cap dispositiu de recerca, ja que Bombers i Mossos han explicat a NacioGarrotxa que estan esperant informació més detallada per saber on s’hauria de buscar. Si en les properes hores apareix més informació, s’activarà el dispositiu de recerca.
Desaparegut un home de 80 anys a Olot
Se l’hauria vist per última vegada a la zona del barri del Pla de Dalt
ARA A PORTADA
-
Ajudes exprés i un centre permanent d'emergències: la resposta del Govern al temporal a l'Ebre Bernat Surroca Albet
-
Les pluges entren en fase de «finalització»: «Serà un dia de prioritat per recuperar la normalitat» Natàlia Pinyol
-
Empenta i impotència per superar els estralls d'un nou aiguat a les Terres de l'Ebre Sílvia Berbís Morelló
-
-
Feijóo endureix el to amb la immigració per la pressió de Vox: «Ser espanyol no es regala, es mereix» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 19 de novembre de 2022 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat Una vacuna catalana contra el càncer de bufeta redueix la mortalitat i les recaigudes
-
Societat La guia que va publicar l'entrevista catalanòfoba a una argentina a Barcelona es disculpa i incorpora el català
-
Societat Del metge al bar: així punxa el dret a ser atès en català a Barcelona i l'àrea metropolitana
-
Societat El temps d'aquest dimarts 14 d'octubre: ruixats intensos, però millora de la situació a l'Ebre
-
Societat Salut pel Català vol que aprendre la llengua sigui obligatori a la sanitat
-
Societat La justícia afavoreix les dones i satisfacció amb els Mossos: deu opinions dels catalans al CEO