Els Mossos d'Esquadra han detingut a tres quarts de tres del migdia d'aquest dimarts a Lleida un home d'uns 30 anys i nacionalitat espanyola com a presumpte autor de l'assassinat d'un metge de 82 anys que va morir a causa d'una ganivetada, a la plaça dels Amics, a la Zona Alta de Lleida.
Els fets van tenir lloc el 12 de juny de 2015 a un quart de dotze del migdia. Un ciutadà va alertar els Mossos que havia vist com es desplomava la víctima i que es pensava que havia patit una indisposició.
Quan van arribar els serveis mèdics, però, es van adonar que tenia una ferida d'arma blanca al pit. Els Mossos van obrir una investigació, arran de la qual s'ha efectuat aquesta detenció, onze mesos després dels fets. La investigació continua sota secret de sumari i no es descarta cap hipòtesi sobre el mòbil del crim. Està previst que el detingut passi a disposició judicial a finals d'aquesta setmana.
Detenen a Lleida un home per l'homicidi d'un metge jubilat
Els Mossos han arrestat el sospitós a la capital del Segrià
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de maig de 2016 a les 18:50
Et pot interessar
-
Societat
El temps del cap de setmana del 13 i 14 de desembre: cels ennuvolats i poques pluges
-
Societat
Estrelles, colors i català: un recorregut pels llums de Nadal a Barcelona
-
Societat
Embolic per un edifici al centre de Barcelona: les acusacions de «pelotazo» frenen els plans de Collboni
-
Societat
Fira de Barcelona preveu tancar l’exercici de 2025 amb un nou «rècord» de 350 milions d’ingressos
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de desembre
-
Societat
Els fills d'Isak Andic l'homenatgen amb una carta: «Era un pare proper i afectuós»
