Detenen a Lleida un home per l'homicidi d'un metge jubilat

Els Mossos han arrestat el sospitós a la capital del Segrià

Publicat el 10 de maig de 2016 a les 18:50
Els Mossos d'Esquadra han detingut a tres quarts de tres del migdia d'aquest dimarts a Lleida un home d'uns 30 anys i nacionalitat espanyola com a presumpte autor de l'assassinat d'un metge de 82 anys que va morir a causa d'una ganivetada, a la plaça dels Amics, a la Zona Alta de Lleida.

Els fets van tenir lloc el 12 de juny de 2015 a un quart de dotze del migdia. Un ciutadà va alertar els Mossos que havia vist com es desplomava la víctima i que es pensava que havia patit una indisposició.

Quan van arribar els serveis mèdics, però, es van adonar que tenia una ferida d'arma blanca al pit. Els Mossos van obrir una investigació, arran de la qual s'ha efectuat aquesta detenció, onze mesos després dels fets. La investigació continua sota secret de sumari i no es descarta cap hipòtesi sobre el mòbil del crim. Està previst que el detingut passi a disposició judicial a finals d'aquesta setmana.