Agents dels Mossos d'Esquadra han detingut el presumpte autor de la mort d'una dona, el 12 de novembre de l'any passat, a Vilassar de Dalt (Maresme). Segons ha informat la policia, la detenció de Juan P.F. de 50 anys i veí de Vilassar, es va produir el passat dimecres a Mataró, pels volts d'un quart de nou del vespre, quan sortia de treballar.
El presumpte homicida hauria matat la seva dona fa cinc mesos. La dona va ser trobada morta a l'interior del domicili on vivia la parella.
L'homicidi es va produir a la casa que la parella tenia a Vilassar de Dalt, al carrer Torras i Bages. La víctima, Carme B., feia de cangur d'un nen de l'escola Sant Jordi del municipi i el 12 de novembre no va anar a buscar a l'infant. Quan la van anar a buscar a casa seva van trobar el cos sense vida de la víctima.