Agents de la Unitat d'Assumptes Interns de la policia espanyola han arrestat l'inspector cap que dirigeix el Grup de Blanqueig de Capitals de la Direcció Superior a Madrid per suposadament estar implicats en negocis vinculats amb el narcotràfic, segons han confirmat a Europa Press fonts policials.
Durant aquesta setmana, els agents han efectuat registres al despatx d'aquest comandament policial i la residència de la seva parella -que també ha estat arrestada i que és agent del mateix cos-, on s'ha trobat una considerable suma en efectiu al despatx de l'inspector en cap, pròxim al milió d'euros. Però la troballa més impactant ha succeït després d'inspeccionar l'habitatge del cap policial, a Alcalá de Henares. Allí els agents han descobert 20 milions d'euros aparedats en les parets, tal com ha publicat Vozpopuli. A banda d'aquestes dues detencions, se n'han efectuat 13 més.
El Jutjat Central número 1 de l'Audiència Nacional (AN), que porta la investigació, ha declarat el secret de sumari per continuar amb la recerca, sense descartar possibles noves detencions. L'arrest podria estar relacionat amb una recent operació a Algesires en què es van requisar un total de 13.060 quilos de cocaïna, la partida més grossa en la història de l'Estat. El principal sospitós feia més d'un any que estava sota la lupa d'Afers Interns.
Detenen el cap de blanqueig de la policia a Madrid acusat d'emparedar a casa 20 milions del narcotràfic
La parella de l'alt comandament també ha estat arrestada en el marc d'una investigació sobre la qual l'Audiència Nacional ha decretat secret de sumari

- Un agent de la policia espanyola -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
El PSC tornaria a guanyar les eleccions i es veuria poc afectat per la corrupció de Madrid Ona Sindreu Cladera
-
-
Illa garanteix a ERC que la Hisenda catalana recaptarà tots els impostos, però «amb seguretat» Bernat Surroca Albet
-
Els inspectors d'Hisenda es revolten contra el nou finançament: «És la desaparició de l'Estat» Lluís Girona Boffi
-
Enviament massiu de correus electrònics als governs europeus per l'oficialitat del català Lluís Girona Boffi
Publicat el 08 de novembre de 2024 a les 17:10
Actualitzat el 08 de novembre de 2024 a les 20:52
Et pot interessar
-
Societat Alerta de Sanitat pel consum sense recepta de suplements i vitamines
-
Societat L'oferta d'habitatge en venda cau un 21% a Barcelona
-
Societat L'agressor de l'ancià de Torre Pacheco residia a Barcelona
-
Societat Un català ajuda els Estats Units a detectar una bretxa molt greu de seguretat
-
Societat El Suprem tomba les indemnitzacions addicionals per acomiadament improcedent
-
Societat S'incendia un restaurant al centre de Barcelona