Agents de la Unitat d'Assumptes Interns de la policia espanyola han arrestat l'inspector cap que dirigeix el Grup de Blanqueig de Capitals de la Direcció Superior a Madrid per suposadament estar implicats en negocis vinculats amb el narcotràfic, segons han confirmat a Europa Press fonts policials.
Durant aquesta setmana, els agents han efectuat registres al despatx d'aquest comandament policial i la residència de la seva parella -que també ha estat arrestada i que és agent del mateix cos-, on s'ha trobat una considerable suma en efectiu al despatx de l'inspector en cap, pròxim al milió d'euros. Però la troballa més impactant ha succeït després d'inspeccionar l'habitatge del cap policial, a Alcalá de Henares. Allí els agents han descobert 20 milions d'euros aparedats en les parets, tal com ha publicat Vozpopuli. A banda d'aquestes dues detencions, se n'han efectuat 13 més.
El Jutjat Central número 1 de l'Audiència Nacional (AN), que porta la investigació, ha declarat el secret de sumari per continuar amb la recerca, sense descartar possibles noves detencions. L'arrest podria estar relacionat amb una recent operació a Algesires en què es van requisar un total de 13.060 quilos de cocaïna, la partida més grossa en la història de l'Estat. El principal sospitós feia més d'un any que estava sota la lupa d'Afers Interns.
Detenen el cap de blanqueig de la policia a Madrid acusat d'emparedar a casa 20 milions del narcotràfic
Societat
La parella de l'alt comandament també ha estat arrestada en el marc d'una investigació sobre la qual l'Audiència Nacional ha decretat secret de sumari
- Un agent de la policia espanyola -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Ciutats Protecció Civil demana limitar la mobilitat a l'espera que les tempestes arribin a Barcelona Arnau Urgell i Vidal
-
-
Ciutats Barcelona fa créixer el truc urbà per aprofitar l'aigua de la pluja: ja ocupa la mida de 14 illes de l'Eixample David Cobo
-
Internacional Europa aposta per prohibir l'accés dels menors de 13 anys a les xarxes socials Marc Orts i Cussó
-
Publicat el
08 de novembre de 2024 a
les 17:10
Actualitzat el
08 de novembre de 2024 a les
20:52
Et pot interessar
-
Societat
Renunciar a la llengua
-
Societat
L'emergència oriental
-
Societat
Un espectacle singular de La Fura dels Baus, entre les novetats de la Mercè 2026 a Barcelona
-
Societat
Un exinvestigador català d'Anthropic alerta que la IA és més perillosa «del que la gent sap»
-
Societat
Mossos i Adif reforcen la seguretat a Rodalies contra els robatoris de coure
-
Societat
Què ha passat amb la placa de Josep Sunyol a la Rambla de Barcelona?
