Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dimecres un home de 30 anys al qual relacionen amb la mort d'un altre home quan intentava recuperar el seu telèfon mòbil. Els fets van tenir lloc dimarts de la setmana passada al districte de Sant Martí de Barcelona. En un primer moment es va apuntar que a la víctima li havien robat el telèfon mòbil i que en l'intent de recuperar-lo, el presumpte lladre l'havia apallisat fins a deixar-lo en estat de mort cerebral. Hores més tard, va morir a l'hospital.
Segons ha pogut saber l'ACN, però, els investigadors descarten ara el mòbil del robatori i treballen amb altres hipòtesis, que de moment no han transcendit. El detingut passarà en les pròximes hores a disposició judicial.
[noticiadiari]2/262900[/noticiadiari]
Després d'una intensa persecució, va aconseguir interceptar el lladre i va iniciar-se una baralla entre tots dos. Durant la discussió, però, la víctima va resultar ferida de gravetat i la van traslladar a un centre sanitari en estat crític. En arribar al lloc, els Mossos van comprovar que l'agressor havia fugit.
[plantillavirals]
Detenen el presumpte assassí d'un home que intentava recuperar el telèfon mòbil al Poblenou
Els Mossos descarten ara la hipòtesi que es tractés d'un robatori amb violència i investiguen les possibles causes del crim

- Una ambulància del SEM -
- SEM
ARA A PORTADA
-
-
-
ERC insisteix a culpar Montero del bloqueig del finançament: «Tot és per unes eleccions que perdrà» Lluís Girona Boffi
-
Montero garanteix el model de finançament «com més aviat millor» però esquiva l'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
«Cal aturar el deteriorament de la democràcia»: el poder econòmic empeny per aprovar pressupostos Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 20 de setembre de 2023 a les 18:57
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimarts 21 d'octubre: nuvolades a tot arreu
-
Societat Justícia construirà dos mòduls a Mas d'Enric per afrontar l'increment de reclusos
-
Societat El xef espanyol amb més estrelles Michelin tanca un restaurant de Barcelona
-
Societat Acord ERC-Collboni per reduir mig milió de visitants al Park Güell
-
Societat Saber català serà per primer cop un avantatge per tenir una guingueta a Barcelona
-
Societat Els radars fixos eviten 77 accidents cada any a les carreteres catalanes: el tipus de conductor més beneficiat