Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dimecres un home de 30 anys al qual relacionen amb la mort d'un altre home quan intentava recuperar el seu telèfon mòbil. Els fets van tenir lloc dimarts de la setmana passada al districte de Sant Martí de Barcelona. En un primer moment es va apuntar que a la víctima li havien robat el telèfon mòbil i que en l'intent de recuperar-lo, el presumpte lladre l'havia apallisat fins a deixar-lo en estat de mort cerebral. Hores més tard, va morir a l'hospital.
Segons ha pogut saber l'ACN, però, els investigadors descarten ara el mòbil del robatori i treballen amb altres hipòtesis, que de moment no han transcendit. El detingut passarà en les pròximes hores a disposició judicial.
[noticiadiari]2/262900[/noticiadiari]
Després d'una intensa persecució, va aconseguir interceptar el lladre i va iniciar-se una baralla entre tots dos. Durant la discussió, però, la víctima va resultar ferida de gravetat i la van traslladar a un centre sanitari en estat crític. En arribar al lloc, els Mossos van comprovar que l'agressor havia fugit.
[plantillavirals]
Detenen el presumpte assassí d'un home que intentava recuperar el telèfon mòbil al Poblenou
Societat
Els Mossos descarten ara la hipòtesi que es tractés d'un robatori amb violència i investiguen les possibles causes del crim
- Una ambulància del SEM -
- SEM
ARA A PORTADA
-
Política Els presidents de la Corona d'Aragó promouen un fòrum de col·laboració a les portes del 29-N Lluís Girona Boffi
-
-
Política Catalunya és «sanchista» i altres pistes de l'últim CEO abans del 29-N Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Política Colau colla Rufián perquè convenci la direcció d'ERC d'integrar-se al Front Ampli Oriol March
-
Publicat el
20 de setembre de 2023 a
les 18:57
Et pot interessar
-
Societat
Les plataformes d'usuaris de Rodalies se sumen a la vaga general amb la «mobilitat digna» com a reclam
-
Societat
Els inquilins del Bloc Papallona comencen una vaga de lloguers contra l'empresa immobiliària NAD
-
Societat
Barcelona decideix apujar fins a un 150% l'IBI als pisos turístics (mentre prepara la seva desaparició)
-
Societat
Com aconseguir els «bons consum» de 30 euros per comprar a Barcelona: guia pas a pas
-
Societat Matí complicat a l'AP-7: dos accidents provoquen retencions a Garrigàs i Subirats
-
Societat
Els rescats al medi natural superen el rècord post-pandèmia: 1.610 actuacions dels Bombers fins al setembre
