Els Mossos d'Esquadra han detingut el presumpte autor de l'agressió amb monopatí a un jove de 25 anys al barri del Raval de Barcelona. La víctima encara continua ingressada a l'Hospital del Mar en estat crític. L'atac va tenir lloc a la plaça Terenci Moix, a prop del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), la matinada de diumenge 2 a dilluns 3 d'agost. El detingut és un jove de 19 anys de nacionalitat espanyola i amb antecedents per delictes similars.
Fonts testimonials explicaven que l'agredit jugava a bàsquet amb una colla d'amics i que un grup de nois els va insultar. Hauria estat demanar explicacions als nois quan la víctima va rebre el cop de monopatí al cap.
Detenen el presumpte autor de l'agressió amb un monopatí al barri del Raval
Societat
Es tracta d'un jove de 19 anys
ARA A PORTADA
-
Societat Barcelona supera la convocatòria de Blocus: un miler d’indentificats però sense incidents Pau Espí Solé
-
Societat «Existeix la violència gratuïta?»: què diuen els experts sobre les convocatòries d'aldarulls Pep Martí i Vallverdú
-
-
Societat Els Mossos no detecten motivacions polítiques en els saquejos: Blocus és «un fenomen» que s'alimenta del «FOMO» David Cobo
-
Publicat el
10 d’agost de 2015 a
les 17:14
Et pot interessar
-
Societat
El dispositiu policial per Blocus se salda amb 1.440 identificats i quatre detinguts
-
Societat
Internament en règim tancat per al menor de Sant Sadurní detingut pels aldarulls de Blocus
-
Societat Els organitzadors de l’acampada de Sol aixequen la protesta per «preparar la vaga general»
-
Societat
29-N: ens hi juguem l'estat del benestar
-
Societat
Ens governa gent perillosa
-
Societat
Què suposaria la suspensió de l'alta velocitat Barcelona-Madrid? Catorze milions de passatgers afectats
