L’exjugador del Girona, David Cañas, ha estat detingut en el marc d’un operatiu antidroga a Sevilla. Segons avança el Diario de Sevilla, el futbolista ja retirat seria un els 14 detinguts per la Guardia Civil en una operació contra una banda que es dedicava al tràfic internacional de narcòtics. En total s’haurien intervingut 9,5 quilos de cocaïna i estupefaents.
L’operació policial es va iniciar el febrer d’aquest any després que s’identifiqués un vehicle que transportava una gran quantitat de diners en efectiu. La xarxa tenia el taller d’operacions a la localitat de Tomares i transportava la droga a través de vehicles que feia passar per marques comercials.
El detingut David Cañas va arribar al Girona la temporada 2008-09 i va jugar-hi durant dos cursos. El central es va formar al Sevilla i també va jugar al Getafe o l’Albacete. El seu últim club ca ser l’Atlètic de Ceuta.
Detenen un exjugador del Girona per narcotràfic
Segons la Guàrdia Civil tenia un paper destacat en l’organització que es dedicava a la venda i transport de droga
- David Cañas jugant amb l'Albacete -
- La Gaceta de Salamanca
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de novembre de 2022 a
les 19:15
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona comença a multar les motos mal aparcades a diversos barris
-
Societat
Aquest Correllengua Agermanat i molts més
-
Societat
Vaga a les benzineres de tot l'Estat durant dos dies del pont de maig
-
Societat
27 discoteques catalanes competeixen per ser les millors del món
-
Societat
El primer document de la CIA dedicat a Catalunya és del 1947
-
Societat
Detenen a Santa Coloma de Gramenet un professor de primària amb més de 100.000 arxius pedòfils
