La Guàrdia Urbana de Barcelona (GUB) ha detingut el presumpte autor d'una agressió sexual que ha tingut lloc de matinada a la plaça Reial. Segons ha avançat Betevé i fonts municipals han confirmat a l'Agència Catalana de Notícies (ACN), els fets han passat al voltant de les 05:30 hores d'aquest mateix dissabte quan un client d'un local de la plaça ha tocat "violentament" el cul d'una treballadora.
En recriminar-li l'acció, l'home ha agafat la noia pels braços i l'ha sacsejat i empès contra la barra. L'equip de seguretat del local ha fet fora l'agressor, que ha acabat detingut per uns agents que hi havia a la plaça.
Els mateixos agents han demanat la presència d'una ambulància per valorar l'estat físic de la víctima, que ha acabat traslladada a un centre hospitalari per ferides als braços i a la zona dorsal.
[plantillavirals]
Detenen un home a la plaça Reial de Barcelona per agredir sexualment una treballadora
El presumpte autor dels fets hauria tocat "violentament" el cul de la dona i en el moment en què ella li ho ha recriminat, l'hauria empès contra una barra

- Una terrassa de la Plaça Reial. -
- Adrià Costa
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de gener de 2023 a les 16:14
Et pot interessar
-
Societat Totes les banderes LGTBIQ+ i el que signifiquen: les coneixes?
-
Societat La majoria de la societat prioritza la igualtat econòmica per sobre de la llibertat financera
-
Societat Un xef català, el primer a aconseguir tres estrelles Michelin fora de l'Estat
-
Societat Mor un home gran ofegat a la vora del mar a Vilanova i la Geltrú
-
Societat Educació atura el grup estable de substitucions un any després de la seva creació
-
Societat Barcelona crea una prestació de fins a 1.500 euros mensuals per a famílies desnonades