Detingut un home com a presumpte autor d'una agressió sexual a una noia a l'Alt Penedès pic.twitter.com/zwfqRLJcgp
— Mossos (@mossos) January 8, 2023
Fonts policials han confirmat a l'Agència Catalana de Notícies (ACN) que la va retenir il·legalment i, posteriorment, la va violar. L'arrest de l'agressor va tenir lloc dissabte a la tarda després que la menor denunciés els fets.
🟣 @VilafrancaAj condemna la greu agressió sexual que va patir una menor d'edat al municipi i mostra el seu suport a la víctima i a la seva família.
— Ajuntament de Vilafranca del Penedès (@VilafrancaAj) January 8, 2023
✖ï¸Vilafranca treballa per erradicar aquesta xacra. Les agressions sexuals són un problema molt greu que no podem silenciar. pic.twitter.com/0Lx93iQd49
Els agents que són al capdavant de la recerca del cas ja han escorcollat l'habitatge del detingut, que comparteix amb dues persones més. S'espera que l'home passi a disposició judicial en les pròximes hores. D'altra banda, l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès, on hi ha la discoteca, ha emès un comunicat de rebuig "enèrgic" a l'agressió sexual i ha expressat "absolut suport a la víctima i a la seva família".
[plantillavirals]